piatok 22. februára 2013

InstaPhotos ♥

A máme tu konečne piatok!! Väčšina z nás ho čaká už od pondelka, však? Ja som určite jednou z nich. Vlastne, ja ho čakám už od nedele večera :D Hoci som tento týždeň šla do školy po mesiaci prvýkrát, no bol to hrozný začiatok. Tento týždeň bol naozaj hrozný. Semester sa len teraz začal, no ja už ledva čakám, kedy sa skončí. Už nech je máj !!! Prosím!!! Pripájam zopár Instafotiek z tohto týždňa, väčšina je z doby, keď sa mi chcelo robiť hocičo, len nie učiť. Asi  to poznáte. Vtedy je ešte aj biela stena zaujímavejšia, než knihy. Zachvíľku ma čaká cvičenie, učenie a večerná prechádzka.
1. hneď sa lepšie učí, keď mi slniečko takto svietilo včera celé poobedie do izby 2. desiata: jablko, banán, orechy, škorica, kokos
3. môj "pracovný" kútik  4. Dino výstava v Nitre (tie dinosaury sa ešte aj hýbali) :)
 1. kuracie mäsko zapečené s marhuľou a na vrchu s mozzarelou 2. čítanie hrozne "zaujímavej" knihy 3. Posila pri učení 4. moja najobľúbenejšia ľadová káva v McDonalde, tá musí byť vždy :) 
1. dnešné raňajky 2. keď počúvam hudbu 3. zasnežená krajinka 4. moja najobľúbenejšia desiata: jablko, banán, kokos, orechy

Ako plánujete stráviť dnešný piatkový večer? :) 

18 komentárov:

  1. krásné fotky!:)
    konečně pátek - juhuu!
    snad bude příští týden lepší!
    cvičení, učení i procházku si užij :) já si půjdu taky trošku zacvičit a pak milému!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ty si uži piatok v spoločnosti priateľa, Kamilka :)

      Odstrániť
    2. děkuju! :)
      probíhá u mě soutěž za super cenu od Das Musli, budu ráda, když se vaši čtenáři účastní! http://zrzunka.blogspot.cz/2013/02/soutezime.html

      Odstrániť
  2. tá fialová na tých stenách je úžastná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nej nej! :) Co rajčátko, už jsi zkoušela? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ nie :/ U nás v dedine vôbec nemajú pekné paradajky, tuto nemajú v tomto obchode vlastne vôbec nič :/ Mamine poviem, aby mi kupila cez víkend v meste ked pojde z práce, takže určite ich skúsim :) To si nenechám ujsť predsa :)

      Odstrániť
    2. Jéé tak to jse smůla! Dej mi pak vědět, jak Ti chutnala! :*

      Odstrániť
  4. Pátek je nejlepší den v týdnu! :) Fotky vypadají úžasně...úplně jsem dostala chuť na maso s broskví :D
    a Tvůj fialový pokojíček je perfektní!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. máš parádnu farbu izby ;)


    je u mňa GievAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Také jsem dnes běhala a cvičila ;) fotky jsou úžasné už jsem je obdivovala na instangramu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. co studujes?? a co to je za knihu??:)
    btw... milujem coffee to go..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež milujem tú kávičku :) Študujem angličtinu a toto je kniha Paradise lost. Mala by som ju vedieť rozanalyzovať, že tým autor myslel, no nedokázala som s tým pohnúť. Stiahla som si ju aj v češtine a ani tak ani tak. :/

      Odstrániť
  8. Já jsem si říkala, že nepřeruším moje cvičení, ale když mě kamarád a kamarádka vytáhli na pivo tak jsem si pro dnešek dala od cvičení pauzu. Ale hned ráno to musím jít vyběhat. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nevadí :D jeden deň nič neurobí, pokiaľ sa to nestane pravidelnosťou a na kamarátov si treba nájsť čas ;) zajtra doženieš :)

      Odstrániť
  9. veľmi pekné foto :) na tej fotke ako si ty, máš krásnu halenku :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Mám ju aj v bielej a aj fialovej :) Blúzky milujem, takže tie sa zídu vždy :)

      Odstrániť