nedeľa, 10. februára 2013

Lazy afternoon ♥

Ahoj, ahoj :) Ako trávite dnešnú zasneženú nedeľu? Človek by čakal, že pomaly sa schyľuje k jari a potom začne snežiť. Veľmi sa mi to nepáči a už by som prijala aspoň takých 10°C :). Ešte pred štyrmi týždňami som sa vytešovala, že mám od školy takmer mesiac pokoja a ani som sa nenazdala, dneska je nedeľa a už o týždeň ma čaká škola. Zas. Vôbec sa mi nechce a pevne dúfam, že tento letný semester ubehne aspoň tak rýchlo alebo aj rýchlejšie ako ten predchádzajúci. Čaká ma kopa povinností a už len pomyslenie na to ma veľmi neteší. Ale dnes je dnes a ja plánujem stráviť oddychové popoludnie v pohodlí domova. Pripravila som si takýto dezert pri ktorom si opäť raz prezriem jedno vydanie Elle, ktoré mám z Anglicka. Je omnoho lepšie, ako to, ktoré vychádza tu u nás, je trojnásobne hrubšie a s niekoľkými ďalšími prílohami. Rada sa vraciam k starým číslam a prezerám si ich. Môj dezert je tvorený nasledovne: vrstva tvarohu, na to poukladáme orechy v celku, tie polejeme medom, opäť vrstva tvarohu, opäť polejeme medom, poukladáme čerstvé jahody, pomleté oriešky a na vrch jahody. Keď som to všetko zamiešala, bolo to úžasné. Tieto dezerty s tvarohom sú najlepšie v hocijakej kombinácii.
Aké máte plány na dneska vy? :) Bude to relax alebo naopak učenie? 

10 komentárov:

  1. U nás taky opět sněží, takže mi ani nic moc jiného nezbývá než relaxovat v teple domova. :) Dezertík vypadá skvěle. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já relaxuju už od rána a večer si půjdu zacvičit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky už chci teplo (a nejen kvůli tomu že jsem si koupila kráásnou koženou černou bundu :D)
    A dezertík vypadá perfektně :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten dezert vypadá úžasně. Já jsem dneska relaxovala, v té zimě se mi nikam nechtělo.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mnam :D

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GA!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Páni, to vypadá naprosto lahodně!:) Fůj styd se blondýno a utři si ty sliny!!:D♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mňam, musí to chutiť vynikajúco ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť