piatok, 8. februára 2013

Margot ♥

Dneska to bude trošku z iného súdka, keď pôjde o recept na sladkú pochúťku. Každá z Vás určite pozná tyčinku Margot. Ja nepatrím medzi veľké fanušíčky tejto tyčinky a ani ju nezvykám jesť. Mamina včera večer majstrovala v kuchyni a keď som sa jej opýtala, čo to vlastne chystá, povedala, že Margot. Je to nepečený zákusok a príprava je rýchla a jednoduchá. Keď som zákusok ochutnala, musím sa priznať, že som chcela ďalší a ďalší :D Ako sa vtedy hovorí, nevedela som sa toho nabažiť :D. Je to fakt veľmi dobré, strašne mi to chutilo. Zjedla som hneď niekoľko kúskov a povedala som si, že o recept sa s Vami musím jednoznačne podeliť, aby ste sa o tej chvále samy presvedčili :) 

Čo budete potrebovať?
25 dkg kryštálového cukru
1 dcl vody
10 dkg Hery
5PL rumu
1 kokos (20 dkg)
3 balíky Marina keksov

Postup:
Cukor, vodu a heru dáme variť. Keď to zovrie, pridáme rum, 20 dkg kokosu a rozdrvené Marína keksy. Všetko spolu rozmiešame a dáme na vymastený plech. (my sme použili menší plech rozmerov 20x30cm) Rozotrieme na plech a necháme stuhnúť. Nakoniec to polejeme čokoládou a Margot je hotový :)

Ako som spomínala, recept je naozaj jednoduchý, zvládne ho každý. Nabudúce skúsime nahradiť kryštálový cukor zdravším, teda trstinovým. Uvidíme, aké to bude :)


Zvyknete si pripravovať nepečené zákusky? Ak áno, tak aké? :)

17 komentárov:

  1. jéminenky, tak toto by som si nevedela predstaviť!

    ja som sama napríklad vyskúšala recept 3-bit, a chutí to podobne ako tá tyčinka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňaaam !!! 3Bit robievame aj my a to je brutálne!!! Zbožňujem ten zákusok :)

      Odstrániť
  2. Mňam mňam. Nepečené zákusky dělám hlavně v létě a nejčastěji korpus, čerstvé ovoce a polét želatinou...to je dokonalé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto zbožňujeme aj u nás doma :) a potom aj tie s piškótovým základom :)

      Odstrániť
  3. Vypadá parádně, to budu muset vyzkoušet :) Já zase dělám buchtu do které se dává nastrouhaná Margot a taky bych jí snědla celej plech :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Superb post but I was wondering if you could write a litte more on this topic?
    I'd be very grateful if you could elaborate a little bit more. Thanks!
    Also see my site - best way to get rid of acne

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nic zdravého :D ale margot buchty jsou nejlepší!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wooow,delicious!


    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňam! Tak to bych si přála ochutnat! Margotku zboňuju:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak to sa mi paci...vyskusam teraz na Vianoce :)

    OdpovedaťOdstrániť