nedeľa 24. februára 2013

My Birthday lunch ♥

Hlavné jedlo:
(moje hlavné jedlo bolo o niečo pestrejšie ako ockove a sestrine)

Kuracie mäsko na prírodno so šampiňónmi
príloha: zemiakové krokety, kukurica a varená zeleninka
Hlavné jedlo
(ockove a sestrine hlavné jedlo)

Rezne zapečené so šunkou, šampiňónmi a posypané syrom
príloha: zemiakové krokety, kukurica
Dezert
naľavo: Môj ovocný pohár
napravo: sestrin a ockov pudingový pohár

Dúfam, že ste mali obed aspoň taký dobrý ako ja. Ja som si teda pochutnala parádne. 
Krásny zvyšok nedele Vám prajem a Ďakujem Vám zo srdca za Vaše gratulácie ♥

13 komentárov:

  1. obidvoje dvoje variácie vyzerajú super :) aj my sme mali dnes rezeň na prírodno so zeleninou a zemiakmi ;)

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mňam to vyzerá super :)) všetko najlepšie želám ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. panejo ty si žiješ :)) ale aby ne, když máš narozeniny :) Všechno nejlepší!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zas sem si naslintala do notebooku, díky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňam♥ Tvůj oběd vypadá úžasně a zdravě! :)
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá to úplně úžasně , hned bych si dala ! <3
    A všechno nejlepší přeju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Teraz si mi spravila také neuveriteľné chute.. :D
    Prajem ti všetko najlepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Panebože! :OO to je úžasný! :úú vypadá to fakt krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak s tim si si krásně vyhrála :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Přeju všechno nejlepší!:)
    Mnam, a dala bych si všechny ty dobroty, vypadá to úžasně!

    OdpovedaťOdstrániť