utorok, 19. februára 2013

My spring wishlist ♥

S jarou prichádza aj potreba si niečo dokúpiť do skrine. Ja by som toho veľa nechcela a pravdupovediac, nakoniec si aj tak kúpim z wishlistu len málo vecí, pretože buď nenájdem také, čo by sa mi páčili alebo majú iné nedostatky, ktoré ma odradia od kúpy. Ale pozrime sa vlastne, čo sa v mojom jarnom wishliste nachádza. 

1. vínové skinny- už veľmi veľmi dlhú dobu by som si chcela kúpiť vínové skinny. Nohavice si však vždy kupujem veľmi ťažko, preto mám v skrini len pár kusov a aj tak väčšinou nosím práve čierne. Problém je, že väčšinou sú mi krátke na dĺžku a v bledých nohaviciach je vidno všetky nedostatky, aspoň u mňa to tak je. Práve preto dúfam, že nájdem práve nohavice vínovej farby.

2. riflová košeľa- tak takúto košeľu proste musím mať! Veľmi sa mi to zapáčilo, tak pevne verím, že nejakú peknú v obchodoch nájdem.

3. riflová bunda- už asi od jesene mám v pláne si kúpiť riflovú bundu, no zatiaľ som nemala to šťastie buď s tým, akej bola farby alebo ceny. 

4. retiazka so strieborným krížom- veľmi sa mi páči práve takýto typ krížika, ktorý dúfam, že niekde aj nájdem. Je to jednoduché a hodí sa to k jednoduchým svetríkom alebo topom, čo sa mi veľmi páči. Všeobecne som v obchodoch nenatrafila na náhrdelníky s krížom, takže uvidíme. 

5. hnedý alebo biely svetrík- ak by ste v mojej skrini hľadali svetre, veľa ich nenájdete. Mám konkrétne len dva, pretože viac u mňa prevládajú saká. No prišla som na to, že kedˇsa niekam ponáhľam poprípade sa mi nechce veľmi chystať, hodím na seba svetrík a je to pohodlné a jednoduché. Práve preto by som si chcela ešte nejaký ten dokúpiť. 

6. čierna peplum sukňa- veľmi sa mi páči tento typ sukni a som na seba veľmi nahnevaná, že som si nekúpila raz jednu, keď som mala tú možnosť. V House som si skúšala dokonalú sukňu z úžasného materiálu, jediné moje číslo a nechala som ju tam. Keď som sa pre ňu vrátila, už ju nemali :( 

7. zlaté hodinky- mám hodinky biele kombinované so strieborným, tak by som si veľmi rada zakúpila aj hodinky v zlatej farbe. Nepotrpím si na značky, hlavne, aby boli pekné a páčili sa mi. 

Toľko z môjho wishlitu. Uvidíme, čo všetko sa mi podarí nakoniec kúpiť. 
Čo obsahuje Váš wishlist? :)

6 komentárov:

  1. košeľu aj bundu zháňam aj ja a to dosť dlho...:)


    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prvé tri veci musím mať rozhodne aj ja! Trafila si sa presne do môjho štýlu :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekný wishlist :) Ja mám také vínové nohavice z H&M :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné věci :) S kalhotama mám taky problém, mám krátké a tlusté nohy :D Ale poslední dobou se mi osvědčilo kupovat kalhoty v sekáči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pro vinovy skinny jeans jdi do topshopu, jsou skvely a maj je v dzinovine typicky i v takovym super mekkym provedeni

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. do topshopu by som šla veľmi veľmi rada, lebo som počula, že tam majú veľmi dobré nohavice, no tu na SR ho bohužiaľ nemáme. :/ cez internet si nohavice objednávať nechcem, pretože nohavice sú jediný kus oblečenia, ktorý si musím vždy vyskúšať, lebo vždy mi sedia iné :/

      Odstrániť