streda 6. februára 2013

Quote of the day ♥

Life is like a piano, the white keys represent happiness and the black show sadness.
But as you go through life´s journey, remember that the black keys also create music.

4 komentáre:

  1. Ahoj kočko,
    projela jsem tvůj blog a brada mi spadla až na zem. o_O Ne vážně!:D Ty fotky těch jídel! Naprostá paráda! Tolik dobrot! A jako bonus toho všeho? Krásná blogerka!:) Máš můj obdiv, fakt!!:))
    Vadilo by ti, kdybych si tě přidala do blogů, které s oblibou sleduji? Myslím že tady se mi zalíbí!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za takýto krásny komentár, ktorý ma vždy veľmi poteší :) Som veľmi rada, že sa ti tu páči, hoci by to mohlo byť aj lepšie. Naozaj si ma hned takto ráno veľmi veľmi potešila. :)) Samozrejme, že by mi to vôbec nevadilo, práve naopak, potešila by som sa :)

      Odstrániť
  2. jeden z nejlepších citátů, co jsem si za poslední dobu přečetla:)!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to je tak nádherné... nemám slov!

    OdpovedaťOdstrániť