sobota, 2. februára 2013

Random ♥

Keď bolo vonku krásne bielo a mňa to donútilo vytiahnuť foťák ♥


Diár, do ktorého si zapisujem najmä školské povinnosti ♥ 
Keď sa mi jablká nechcelo strúhať, tak som si ich jednoducho nakrájala a posypala škoricou ♥ 
Kvietky, ktoré zdobia moju izbičku ♥ 
Mamina kúpila cesto na pizzu a sestra si spravila takúto pizzu, ktorá vyzerala úplne ako práve objednaná ♥ 
Prezeranie si jedál na Instagrame a pitie obľúbenej práve odšťavenej pomarančovej šťavy ♥ 
Ako trávite dnešnú sobotu? Máte na večer nejaké špeciálne plány? :)

Ja sedím zabalená v deke pred televízorom a práve pozerám už po desiatykrát Charlieho anjelov. Mala som v pláne ísť večer von, no v takomto počasí sa mi veru nikam ísť nechce :/ S kamarátkou, ktorú som nevidela už veľmi dlho sme to preložili na pondelok, takže sa veľmi veľmi teším, že si pôjdeme niekam sadnúť :)

12 komentárov:

  1. budu naprosto neoriginální: krásný random! :)
    sobotu netrávím nijak extra, učím se (teda snažím se) a včer bych šla zapařit! jen mám lehce smůlu :D buď budu doma nebo u přítele..
    v pondělí si to s kamarádkou jistě užijete :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak učiť sa v sobotu nieje zrovna najpríjemnejšie, ale v budúcnosti sa ti to učenie vyplatí, takže pevné nervy prajem ;) Tiež ti prajem krásny večer, či už doma alebo u priateľa :)

      Odstrániť
  2. Tyhle posty mám moc ráda! Fotky jsou skvělé, dostala jsem chuť na tu pomerančovou štávu, v létě ji mám pořád! :)

    Já budu mít zbytek soboty taky relaxační, momentálně se chystám do postele k filmu. Ještě vymyslet nějakou dobrotu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fotky jsou naprosto úžasné! <3
    Já jsem sobotu strávila s kamarádkou, šli jsme se podívat po nějakých věcech co jsme si chtěly koupit, takže pohodový den. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krááásne fotky :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne sa nikdy nepodarí syr tak roztiecť :/ a jablká so škoricou <3

    http://zlrocksisters.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dnes už asi nič po včerajšku oddychujem :-))

    OdpovedaťOdstrániť