pondelok 11. februára 2013

Random ♥

Pretože čerstvé jahody sú najväčšia pochúťka ♥ 
Pohľad cez zasnežené okno ♥ 
V zime zahreje vždy najviac práve čajík ♥ 
Preto ho pijem denne aj niekoľkokrát ♥ 
V dnešnom príspevku naozaj len zopár random fotiek, ktorých som bohužiaľ viac nestihla. Polepším sa :) Nesľubujem, ale posnažím sa, keďže tento týždeň mám povinností až až, budem sa naozaj snažiť :). Pustila som sa totižto do knihy Dracula, ktorú budeme musieť prečítať počas semestra a okrem nej ešte ďalšie štyri. Aby som mala menej toho vtedy, keď budem mať čo robiť aj na ostatné predmety, pustila som sa do toho už dnes a keďže je to 350 stranová kniha po anglicky, dúfam, že ju do konca týždňa prečítam, aby som mohla začať s ďalšou veľmi "záživnou" knižkou. Poviem Vám, omnoho radšej čítam knihy, ktoré ma aspoň trošku zaujímajú, než takéto povinné čítanie. Ale stačilo z môjho sťažovania. Ako začal týždeň Vám? :)

17 komentárov:

  1. hezké fotky :)))
    určitě je lepší povinnosti začít plnit dřív,ať pak není spěch!:) taky radši vše dělám předem - povinnou četbu máme naštěstí velmi rozsáhlou,takže jsem si vybrala knížky co mě jakš takš baví.. můj týden začal dobře,snad bude i době pokračovat!
    měj se krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hezké fotky:) taky mám strašně moc povinností, hlavně do školy:/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Girl what a great and nice blog!!!
    This blogpost wite pickwick,,, I love Pickwick tea....

    Check my blog and leave a comment...X

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no není nad čerstvé jahody ze ZAHRÁDKY ;)) to je teprv bašta, nedá se to s obchodem srovnat, aach uz se tesim na leto :)) a čaj k zime patri, to je jasne, mam taky ráda pickwick :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja sa tiež morím povinnou literatúrou, otec goriot forever -_- :-DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Otec Goriot je veľmi pekná knižka :) To si pamätám ešte zo strednej. Mne sa to ľúbilo :)

      Odstrániť
  6. můj týden začal naplno.. do čtyř, učení se jen hrne a já jsem hrozně unavená :(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc pěkné fotky, jakou knížku čteš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dracula :) Potom ma čaká The Great Gatsby, takže nič lákavé bohužiaľ :/

      Odstrániť
    2. Jéé Ty to tam máš napsané, promiň nějak jsem to přehlédla. :/ Třeba Tě i ta druhá bude bavit! :)

      Odstrániť
    3. Nevadíí, to je v poriadku :) No dúfam, že áno, aj ked ohlasy sú na ňu všelijaké :/ Ja čítam úplne iné žánre kníh, nie takéto, takže to čítam len z nutnosti :/

      Odstrániť
    4. A co třeba čteš? :) Kdyžtak mi písni na mailík, ať ti to tu nezahlcuju. :) worldofameliska@seznam.cz

      Odstrániť
    5. To nevadí :) Na to to tu je a ja sa vždy poteším, ak niekoho niečo zaujíma :) Ja mám najradšej také typické dievčenské/ženské romány. Keď čítam také knihy, tak mi prídu také skutočné, že si až pomyslím, áno toto by sa mi napríklad mohlo aj stať :) Veľmi sa mi páči kniha, ktorú mám a volá sa Nevidím, nepočujem, milujem. Sú to knihy ako Denníky Carrie B., Diabol nosí pradu, Gossip girl, knihy od N. Sparksa,... a najbližšie by som si veľmi chcela kúpiť knihu od L.Conrad L.A.Candy. Ked som čítala už len jej obsah o čom je kniha, tak ma to hrozne zaujalo. To je presne ten žáner, ktorý milujem :)

      Odstrániť
    6. Oki. :) Tak to já jsem donedávna ženské romány moc nečetla, ale nastala změna a začínají mě hodně bavit. Ve většině případů se jedná o takové to pohodové čtení u kterého není potřeba moc přemýšlet a to nejvíc ocením třeba po práci. :) Jinak já čtu snad všechno. :D Na L.A.Candy se taky chystám. :)

      Odstrániť