piatok, 22. februára 2013

Snowy morning breakfast ♥

 Krásne ránko prajem ♥
Ako vidíte pri pohľade z okna, počasie nás opäť raz prekvapilo. Mňa určite, najmä po včerajšku, keď som behala po vonku len v legínach a v jarnom kabáte. Celé poobedie mi slniečko nádherne svietilo do izby a ja som sa s radosťou venovala učeniu. No nevadí, nejak to musíme prežiť, veď je predsa len ešte stále zima :) Dneska som mala obrovskú chuť si urobiť na raňajky ovsenú kašu. U mňa bola vždy na prvom mieste ovsená kaša s jabĺčkom, škoricou a medom, ktorá bola moja najobľúbenejšia. Dneska som sa však rozhodla, že si do nej pridám len med a kokos a nakoniec ju posypem banánmi. Bola som milo prekvapená, akú výbornú chuť dokáže vytvoriť kokos s banánmi. Táto kaša je teraz u mňa jednozančne na prvom mieste. Dokonca, čomu som sa veľmi tešila bolo, že som ju mala krásne nadýchanú a hustú. Už som prišla na to, že keď si kašu robím len s vodou, tak ju nemám takú hustú ako keď si ju robím aj s mliekom. S kokosom ju určite vyskúšajte. Zamilujete si ju!! Už viem, čo si balím do školy na pondelok :)



Máte ešte nejaké typy, čo pridať do ovsenej kaše? :)

Na záver, trošku zimy prinášam aj prostredníctvom tejto archívnej fotky. Môj malý nezbedný Sunny :)

18 komentárov:

  1. Já většinou dělám vločky+banán+rozinky+vlašské oříšky/slunečnicová semínka/mandle+skořice a občas ten kokos. A nejradši si ji takhle nechám přes noc v lednici a ráno dám na 2 minutky do mikrovlnky; podle mě se přes noc ty chutě skvěle spojí a je to pak mnohem lepší. A když je na to sezona, tak jsou taky skvělý místo banánu jahody, mňam! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ćo iné ako mňam ;)



    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja ovsenú kašu vôbec nejem, tak tipy nemám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. v ovesné kaši kromě banánu miluju jahody a maliny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ohh this dog is so sweet :)

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. Ďakujem :) Je strašne pekný, len niekedy je už hrozný. Stále ma len hryzie, už neviem čo mám s ním robiť.

      Odstrániť
  7. Ňamíí :)
    Sunny je úžasný, nádherný, rozkošný!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňam! Ovesnou kaši jsem nikdy moc ráda neměla, ale tato kombinace vypadá úžasně! :)

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja si dávam do ovsenej kaše väčšinou banán,jahody,čučoriedky,ľanové semienka,orechy,hrozno,škoricu a med .. ale chutí mi aj s nastrúhanou mrkvou a jablkom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. joooj ani nevrav aj u nas je zimaaaaa.. akurat som prisla z prae domov a uplne by som sla buvat.. to pocasie riadne unavi.. :(
    a ten havusoooo je nenormalne chutnyyy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. psíček je ako z večerníčkovej zvučky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ja tiež väčšinou si dávam do nej len jablko a taktiež som už vymenila vodu za mlieko, podľa mňa tá chuť sa nedá porovnať, túto s kokosom rozhodne vyskúšam pretože kokos milujem :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. u mého snídanění je inspirací až až :D dyt to víš :)
    a vypadá krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja si najradšej robím instantnú, príprava mi zaberie len 3 minúty: Do misky nasypem ovsené vločky, zalejem mliekom, zohrejem v mikrovlnke asi minútu a pol, zatiaľ si nakrájam ovocie (najradšej jahody, maliny, čučoriedky - v Bille ich majú po celý rok čerstvé a zrelé!) a nakoniec len polejem medom. Mňam. :)

    OdpovedaťOdstrániť