utorok 12. februára 2013

Something sweet during learning ♥

Banán, tvaroh, med, banán, med, ovsené vločky (viac menej na ozdobu), jahoda ♥
EN: Banana, curd cheese, honey, banana, honey, oat flakes, strawberry ♥
Jahodový coctail ♥
EN: Strawberry coctail  ♥
Podobná fotka tu už bola, no žiadne nové nemám fotené. To len trochu na spestrenie, aby tu bolo aj niečo iné ako jedlo :)
Aký ste mali dneska deň? Ja čítam ďalej knižku, ktorú som Vám spomínala, kedže som si dala denný limit 50strán, aby som to do nedele prečítala. Zatiaľ sa mi darí :) Zvyšok dňa trávim dávaním pozor na psíka, ktorý je úplne pojašený a keď z neho spustím oči čo i len na sekundu, hneď dačo hryzie (v obľube má káble) alebo chrúme (kamene). Dáva mi to riadne zabrať, čo som si ani nemyslela. No aj tak ho mám strašne rada a keď sa na mňa pozrie tými jeho krásnymi očičkami, ja mu proste neviem odolať :D Boli sme sa vonku aj trošku guľovať :D Čo vravíte na tú katastrofu, ktorá sa deje vonku? To počasie je neskutočné. Neviem, či sa v najbližšej dobe dočkáme vôbec tej jari :(

23 komentárov:

  1. Obojí vypadá úžasně a pomáhá to na zlepšení výkonnosti mozku ? :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pokiaľ by som sa učila niečo naspamäť tak asi nie :D vtedy mi pomože jedine tak koncentrácia a toto by ma len rozptýlilo :D Dneska som si len čítala a robila k tomu poznámky, takže k tomu mi to padlo vhod :)

      Odstrániť
  2. Jahodový koktejl vypadá úžasně! Já jsem dneska zvládla knihovnu a kadeřnici. To počasí je šílené, u nás taky celý den sněží a už mě to vůbec nebaví. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. yummmyyy sooooo delicious!!!

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mňam ...přesně takové dobroty si k učení dělám taky :))
    na fotce Ti to mooc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to vyzerá vážne lákavo.... šikula

    OdpovedaťOdstrániť
  6. This looks so INCREDIBLE and yummy and perfect, I really have to try this recipe myself! Such a cool idea for a post <3

    Have an amazing week,
    Mary x

    OdpovedaťOdstrániť
  7. HUMM!!! Looks so good.Would u like follow each other? Let me know. Kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mmm to vypadá báječně! :)
    To počasí je fakt hnus. Když otočím hlavu k oknu tak vidím, jak tam chumelí. Což se mi fakt nelíbí. Ještě štěstí, že jsem zase celý týden doma a nemusím v tomhle počasí nikam chodit. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mnami!! už som dlho rozmyšlala že si urobím taký pohár asi ho vykúšam :)) a tiež mám tej zimy už pokrk :/ zas sneží

    OdpovedaťOdstrániť
  10. super fotky ! :)
    http://theczechglamour.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. myslím, že jari sa dočkáme...len či v lete nepríde sneh :D :D a ten mix pohár vyzerá super....určite to skúsim :)
    bleulavander.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já bych tu zimu zrušila jednou provždy! :D Vždyť kvůli tomu akorát všichni trpí :D No nic, nebudu se rozčilovat :D Na fotce ti to moc sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jé, vypadá to úžasně! :) Rozhodně ho vyzkouším! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. och, prave sa mi zbirhaju slinky :-) .
    a pocasie uz aj mne lezie krkom, pritom milujem zimu :D.

    Kejmy <3.

    OdpovedaťOdstrániť