pondelok 25. februára 2013

Such a great day ♥

Ahojte moji drahí ♥ 
Ako ste vykročili do nového týždňa? Aký ste mali deň? :) Ja sa musím priznať, že dneska srším vynikajúcou náladou. Začalo to ránom, keď sme sa s kamarátkou rozhodli neísť na prednášku, takže som nemusela vstávať o tretej, ale pokojne som si mohla pospať do piatej. Pokračovalo to tým, že som sa podivuhodne rýchlo nachystala do školy, stihla som si urobiť vynikajúcu ovsenú kašu, v pokoji sa naraňajkovať a dokonca aj psík si dal pohov a neotravoval a neskákal po nás ako každé ráno. Proste dokonalý začiatok dňa :) Do krásneho dňa sme vykročili s mojou obľúbenou ľadovou kávou v McDonalde a šli sme na seminár. Mala som prvú hodinu taliančiny a musím povedať, že zatiaľ ma to veľmi zaujalo a dúfam, že to nadšenie mi vydrží aj naďalej. Našťastie v pondelok máme len toto jedno cvičenie, takže sme sa hneď mohli pobrať na vláčik a utekať domov sa napapať. Vidím to tak, že pondelky budem do školy chodiť s nadšením a dobrou náladou :). Poobede som si pred učením urobila menší relax s jahodovým koktejlom a zachvíľku hor sa do učenia, pretože utorky sú rozhodne najťažší a hlavne najdlhší deň v týždni. 

Dnešný deň prostredníctvom fotiek ♥ 
1. kokosová ovsená kaša s hrozienkami 2. ľadová káva v McDonalde 3. Jahodový koktejl 4. jahôdky

Majte sa krásne :)

14 komentárov:

  1. oooch mam chuť na kokteil :) držím palce s utorkom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :-) italština by mě taky lákala a už aspon vím co si dám po véče (mám doma jahody:-D)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda to bych nezvládla vstávat ve tři ráno a ani v pět! Za to tě moc obdivuju, že jsi tak brzo vstala a ještě jsi měla radost, že sis pospala. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty se učíš italsky? Ty jsi dobrá!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám to ako povinne voliteľný predmet, takže som si musela niektorý z jazykov vybrať, no vybrala by som si určite aj keby sme to povinné nemali, ale len voliteľné :) Chcela som španielčinu, no do rozvrhu mi to nezapadalo, ale aj talianština sa zíde :)

      Odstrániť
  5. oooch zavidim.. moj den zacal riadnym stresom a tak aj skoncil.. unavena z praace a ani ucit sa mi nechce.. :((((

    donchinka.blogspot.com

    ***

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňam:) Já během týdne jídlo dost zanedbávám, ale jak tak koukám na ten úžasný koktejl, asi budu muset změnit přístup :D

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. milujem kokteily :D najviac banánové a jahodové...podľa mňa je dobré, že akurát pondelok máš pohodovejší, ovplyvní ti to celý týždeň :) v dobrom pravdaže :D
    bleulavander.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné fotky:) Pěkný blog! Nechceš se vzájemně sledovat?:)

    Vik Ladyla

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mňam!♥ Proč nám děláš takový chutě? :D :(
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť