streda 20. februára 2013

Sweet lunch ♥

Ahoj, ahoj :) Ako sa máte?? :) Ja mám dneska voľný deň v škole a vďaka dňu otvorených dverí na našej škole mám voľno aj zajtra, takže som veľmi veľmi rada. Chcem si čím skôr porobiť všetky veci, ktoré potrebujem do školy, aby som víkend mala taký voľnejší. Už sa to veru začalo a kopa učenia sa len tak valí. Veď to poznáte :) Keďže v posledných dňoch som nemala veľmi veľa času sa hrať s obedom, dneska som si to vynahradila a urobila som si naozaj úžasné jedlo, moje obľúbené. Boli to šúlance, viac menej som si ich urobila, pokiaľ sa ráta to, že som si ich dala do zovriatej vody a o minútu vybrala. Mamina nám kupuje domov mrazené šúlance alebo guľky a u nás doma majú veľmi veľký úspech. Sú naozaj výborné. Na fotkách to tak veľmi nevidno, lebo nie sú veľmi "fotogenické". Presne tento typ sladkého obeda mám najradšej :)
Aký typ sladkého obeda máte najradšej? Máte nejaké dobré typy? :)

 Ako dezert som si urobila tvarohový pohár s jablkami, pretože tvaroh s jablkami mám najradšej. Chutí mi to viacej ako v kombinácii s banánmi :) Hore som si to posypala cereáliami Lion. Vedeli ste o tom, že také vôbec existuje? Lebo ja vôbec. Chuťovo mi to tyčinku Lion nepripomína, no chutia dosť dobre. 
Jablko, tvaroh, med, orechy, med, tvaroh, cereálie Lion a poliať medom ♥
Krásny zvyšok dňa Vám prajem ♥

17 komentárov:

  1. vyzerá to chutne :) a tebe to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam to vypadá skvěle! Já jsem stále nemocná, za chvíli jedu na kontrolu, tak jsem zvědavá, co mi mudr poví. Jinak mám díky nemoci taky volno :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no aspoň akú takú "výhodu" má byť chorým :D Ale skoré uzdravenie prajem :) Aby si toho v škole moc nezameškala :)

      Odstrániť
  3. Počuj, ja si ťa objednávam ako súktomnú šéfkuchárku :D mňamky samé si robíš

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D aká si zlatá :D kľudne pôjdem navariť :D

      Odstrániť
  4. vyzerá to parádne!:)


    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta kombinace jablek, tvarohu, medu a cereálií vypadá naprosto skvělě. To musím vyzkoušet! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá to zase krásně, ačkoli sladké obědy moc nemusím, tenhle bych si dala hned :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono tie šúlance nie sú sladké, sú tvarohovo-vanilkové :) Akurát čo som si k tomu pridala banán s tečúcou čokoládou tak ten banán to tak osladil, ale isto by ti chutilo :) Šúlance odporúčam uplne každému. Jedla by som ich do popukania :D

      Odstrániť
  7. It's look tasty!
    Maybe you wan to follow each other? I would love it! Check my blog and let me know!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá to fakt báječně! Já tě obdivuju, že si se vším takhle dokážeš vyhrát, aby to takhle hezky vypadalo. Já to vždycky namrskám na talíř a čau. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D rada jem pekné jedlá :D aj mamina so sestrou sa stále čudujú. Vždy sa na mne smejú lebo že kým to ja odfotím, tak oni by už vyhladli :D

      Odstrániť
  9. mmm teď jsem dostala chuť na 'šúľance'!!! ty z obrázku máš se strouhankou?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno áno :) Mamina vie spraviť taku dobrú strúhanku na panvici nejak ju opraží tak zasucha a tak si to obaľujem potom :) Ale väčšinou to zvykávam bez strúhanky. Mne to chutí aj tak :)

      Odstrániť
  10. vypadá to dobře, obojí :)
    i když já na sladké obědy moc nejsem, sladké patří pro mě na snídani :)

    OdpovedaťOdstrániť