sobota 2. februára 2013

Workout: BeFit ♥

V tomto príspevku by som sa chcela s Vami podeliť o jeden perfektný program na cvičenie. Vo štvrtok som vyskúšala opäť Jillian. Na moje počudovanie mi to išlo veľmi dobre, zacvičila som si 1. level z 30 day shred. Jedna slečna mi však v komentároch odporučila program BeFit. Vyhľadala som si videá na youtube a včera som vyskúšala práve tento druhý program. A tak som si povedala, ktorý z nich ma zaujme viac, tomu sa budem venovať v nasledujúcich dňoch. BeFit je 90dňový program, ktorý môžete nájsť TU. Čo sa mi na tom veľmi páči je, že je to veľmi prehľadne usporiadané. Každý jeden deň máte samostatne a keď si ho otvoríte, tak obsahuje 4 videá (cca 35 min.). 
1. video (5 min.) slúži ako rozcvička. 
2. a 3. video (10 min.) sú už cvičenia obsahujúce tie náročnejšie cviky zamerané na určité partie tela. 
4. video (10min) je skôr také oddychové, uvoľnenejšie na ponaťahovanie svalov.
Musím povedať, že tento program ma zaujal a vyhovuje mi viacej, takže pri ňom aj zostanem. 
Ak ste doteraz nevedeli ako s cvičením začať, poprípade nájsť vhodné videá, tak sa skúste pozrieť práve na tieto. Možno sa Vám zapáčia. 
P.S. Slečne, ktorá mi to cvičenie odporučila veľmi pekne ďakujem :) 

 Krásny deň prajem :)


+ dnešné raňajky: Ovsená kaša s jabĺčkami, medom a škoricou ♥

12 komentárov:

  1. ja odporúčam www.rutina.cz :) zaberie to málo času, ale je to riadna makačka a sú z toho krásne výsledky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vypadá to zajímavě vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To zní dobře, jdu se na stránku mrknout :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O tom cvičení jsem nikdy neslyšela, určitě se na něj kouknu. :) díky za tip. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. na cvičení moc nejsem, ale kaši bych si dala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky jsem se teď dala do cvičení :) Dala bych si tu ovesnou kaši♥
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  7. patrím skôr k tým lenivým ale asi konečne začnem, idem sa na to mrknúť :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ;) Super, som fakt rada, že som poradila a chytilo ťa to. Mňa to tiež baví najmä preto, že je to oveľa prehľadnejšie!

    OdpovedaťOdstrániť