piatok 29. marca 2013

A great breakfast makes my day ♥

Knäckebrot natretý cottage cheese + príloha: zeleninka
dezert: ovsená kaša so škoricou a hrozienkami
nápoj: vanilkové cappuccino
Ako ste sa vyspali? Ja som hore už od šiestej, no napriek tomu som sa vyspala dobre. Ráno keď som otvorila vchodové dvere som sa nemilo prekvapila koľko snehu v noci napadlo. A ževraj oteplenie :D No to ani zďaleka. Toto chladné ráno mi spríjemnilo dobré vanilkové cappuccino, ktoré som si bola kúpiť včera. Pôvodne som chcela Latte macchiatto, no od obchodu v našej dedine toho nemôžem veľa očakávať, tak som si kúpila aspoň toto. Som úplne závislá na týchto veciach ako sú káva, cappuccino, horúca čokoláda a podobne. Pila by som to od rána do večera :) Minule som si dokonca kúpila spomínané Latte v sáčku a keď som si to urobila doma, tak to vyzeralo a chutilo presne tak isto ako v reštauráciách. Milujem ho ♥ Máte radi kávy alebo dávate prednosť čajom? :) 
Akými raňajkami ste si spríjemnili dnešné upršané ráno? 


Neviete prosím Vás, kde by som vedela kúpiť takéto malé mashmallows? Pozerala som už snáď úplne všade a nikde som ich nenašla :(

10 komentárov:

  1. Ráno na mě čekalo stejně nemilé překvapení jako na tebe, chumelilo až hrůza - vim, žiju na horách, čemu se divim - ale stejně, už chci jaro!!! :-)

    Kávu vůbec nepiju, tak jednou do roka si dam latté, jinak jen čaje.

    Ráda bych tě pozvala na mou GA, pokud máš ráda kosmetiku Saloos, potěší tě :-)

    http://andy-and-her-weight-loss-journey.blogspot.cz/2013/03/saloos-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nevím jak na Slovensku, ale já je viděla v Rossmanovi a u nás je mají ive zdravé výživě :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som bola v zdravom obchode, no tam som ich nevidela vôbec. A Rossman u nás asi ani nieje na SR. :/

      Odstrániť
  3. také malé majú v marks&spencer :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bola som v marks&spencer v nitre a nič. Kvôli tomu som tam išla a nenašla som to. Netuším už kde by som sa na to mohla pozrieť, pretože strašne to môže byť dobré s takou dobrou horúcou čokoládou :)

      Odstrániť
  4. Mňam to kafíčko s marshmelooowny :-D Mňamíí !!:-) Já je viděla myslím v tescu :-) Ale nechci kecat :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tééda:))
    já dneska měla rýžovou kaši s banánem:)

    OdpovedaťOdstrániť