nedeľa, 31. marca 2013



Ako sa máte? Ako trávite dnešnú Veľkonočnú nedeľu? Asi väčšnia z Vás tieto sviatky nejak špeciálne neoslavuje, je pravda, že už Veľká noc nieje to, čo bývala v časoch, keď som bola malá. Vždy si na tieto a podobné sviatky pripravíme obed a naobedujeme sa spolu. Obed nieje ničím nezvyčajný, len z neho cítiť to, že to nieje taká bežná nedeľa. Milujem pripravovať prestieranie, takže aj teraz som sa toho ujala ja :) Na obed sme mali tradičnú nedeľnú polievku a ja som si ako druhé jedlo urobila kurací šalát, ktorý bol taký obrovský, že keď som dojedla, tak som ledva dýchala. Teraz nás čaká poobedie strávené relaxom pri káve, zákuskoch a televízii. Čo sa chystáte robiť ešte dneska vy? :)

11 komentárov:

  1. nádherný fotky :)) salátek vypadá skvěle!
    užijte si dnešek :) my nic v plánu nemáme

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já si hodlám užít klidnou neděli se seriály a zahrabaná až po uši v peřinách :) Ten salát vypadá tak úžasně, až mi vyrazil dech :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten salát vypadá luxusně! úplně se mi na něj sbíhají sliny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oh mňam!! Všetko zjesť hneď a teraz! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. velikonoční neděli trávím sama jako kůl v plotě

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Výzdoba na stole je pěkná ale ten salát ještě hezčí mňamka :))
    http://www.smallklakki.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Teda, tak to jste si tu neděli moc pěkně užili! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňam, ten salát vypadá úžasně!♥
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ten stůl je připravený nádherně a ten salát?:-) No mňam:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Something sweet a kuřecí salát mě dostali. Mám teď na oboje chuť :)! Jdu na oběd...

    OdpovedaťOdstrániť