streda 6. marca 2013


Večera: mozzarela s paradajkami a cibuľkou ♥ 
Aký ste mali deň? :) Je streda, čo znamená už takmer koniec týždňa. Tiež sa Vám zdá, že to tak rýchlo letí? Ja mám pocit, že tie týždne utekajú ako voda. Dneska ma kamarátka, s ktorou sa poznám už odmalička potešila návštevou, keď mi prišla zagratulovať k narodeninám. Priniesla mi krásny darček, knižku. Ja si knižky veľmi vážim a stále sa im hrozne poteším. Knihy sú to, čo Vám ostane, neomrzia Vás ako oblečenie a preto, keď si ich o pár rokov otvorím, zbadám v nich napísané krásne venovanie a spomeniem si na čas a osobu, od ktorej som ju dostala. Aké darčeky robia najväčšiu radosť Vám? :)


Obed: kuracie mäsko s prílohou (zelenina a šunka) a zemiakovým pyré ♥ 
dezert: tvarohový pohár ♥ 

19 komentárov:

  1. taky si žiješ koukám! samý dobroty:)
    téměř konec týdne, hurej!:)
    knížky mám taky moc ráda :) ale přijde mi líto je kupovat, radši si je půjčuju v knihovně
    dárečky které mám nejradši? nevím ty jo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňa tiež najviac potešia knihy :)
    A ten dezert vyzerá fakt skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jooj nač to tak krásne aranžuješ keď to potom aj zješ? len ma ešte viac lákaš :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta Tvoje jídla mě dostávají, někdy bych chtěla, aby jsi mi nachystala nějakou čtyřchodovou hostinu. :D Nebo klidně od snídaně až po večeři, to by byla paráda! :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jééééj :))) strašne si zlatá :) Kľudne by som ti nachystala :)

      Odstrániť
    2. Ani nevíš, jak moc ráda bych Tě vzala za slovo! :))

      Odstrániť
  5. ty tvoje poháry mě dostávají, zase si ho uložím a někdy si takovou dobrotu udělám! :)
    jestli můžu doporučit: zkus si někdy dát jakoby na špíz - kuličku mozzarely, cherry rajcatko, list bazalky, kuličku, ... :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujéééém :))) Znie to veľmi dobre, takže nabuduce len tak :) To zapiecť normálne do trúby, však? :)

      Odstrániť
    2. No, segra když chystala pár dobrůtek tak měla právě jen tak na té kovové špejli (:D) napichanou tu mozzarelu, rajce, list bazalky. Tak nějak mě to zaujalo:)

      Odstrániť
  6. mňam spravila si mi veľké chúťky! Mne spraví radosť hocijaká mališkosť, ktorú dostanem. Mimichodom, všetko najlepšie !! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten tvarohový pohár vypadá dokonale!! o víkendu si něco takového taky udělám :)) už teď se těším!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. thanks so much for the comment sweety <3
    your food always looks so delicious! love the desert, yummi!! :)
    have a great day!
    lots of love xx

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vždycky mě u tebe na blogu chytá chuť k jídlu! :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. booze ja tiez milujem knihyy.. vzdy sa potesim ked ich dostsanem.. a eln nakupujem a nakupujem..:)

    donchinka.blogspot.com

    **

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Looks delicious! Now I am hungry...
    Kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Aaaaa, to neni fer, mam ted ze vseho takovy sileny hlad :/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. takový lákající fotky by měly být zakázaný :D

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť