streda, 27. marca 2013

Dinner: My favourite Hawai salad ♥


Máte radi šaláty?
Ja vždy keď vidím doma rôzne druhy zeleniny, nenapadne ma nič lepšie, ako si na večeru pripraviť to najlepšie, čo môže byť = poriadne veľký tanier šalátu. Dnešný môj výtvor je Hawai šalát, ktorý je zo všetkých druhov môj najobľúbenejší. Väčšinou si do šalátov pridám všetko, čo doma nájdem. Ako dressing si zvolím vždy jeden a to Chilli. Ja štiplavé veci milujem a tento dressing spolu so šalátom = úplná lahôdka. Čo dobrého ste mali na večeru vy? :)

12 komentárov:

  1. Ahoj, pozývam ťa ku mne na blog na moju prvú giveaway, bude veľmi rada ak sa zapojíš. :)

    http://ishardbeme.blogspot.sk/2013/03/giveaway-i.html
    XX

    vyzerá to veľmi chutne :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Saláty miluju snad všechny :) A tenhle, ten tedy vypadá skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hm, vypadá to úžasně. Hned bych si dala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mňam...vyzerá úžasne ale moja silná stránka HAWAI moc nieje :/

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obdivuju tě za to, že si všechny jídla tak pečlivě připravuješ. :) Já jsem na tohle hrozný lempl. Moc mě to nebaví si s tím takhle hrát, ale když je nálada, tak jsem možná stejně kreativní a aktivní jako ty. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa to strašne baví :) Aj mamina sa niekedy čuduje, že ma to tak baví :D

      Odstrániť
  6. Páni,úplně se mi sbíhají sliny :).

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá to úžasně :-) Ten ananas tam ♥

    OdpovedaťOdstrániť