streda, 13. marca 2013

Food diary ♥

Ahoj, ahoj :)
Hneď na úvod priznám, že sa mi vôbec ale vôbec nič nechce. Som strašne unavená, včerajšok mi dal poriadne zabrať. Celý deň som strávila v škole a mala som vkuse nejakú hodinu. Do školy som si zobrala aj zvlášť tašku, v ktorej som mala ako inak, samozrejme jedlo :D Spravila som si úžasné celozrnné cestoviny s carbonara omáčkou. Keď som večer o ôsmej prišla domov, hneď som zaspala ako drevo. Už len štvrtok a bude super. Škoda len toho počasia, ktoré sa nám pomaly kazí :/ Vždy mi to zlepšilo náladu, keď som sa von pozrela a tam svietilo slniečko. Dokonca ešte aj do školy som šla s úsmevom na tvári. Inak, čo sa týka cvičenia, tak asi pred mesiacom som sem písala, že som sa pustila do program BeFit. Cvičila som ho poctivo každý deň a musím povedať, že mám nohy o niečo pevnejšie. Na nohách som chcela popracovať, čo sa týka spevnenia, no priznám sa, že vždy keď začnem s cvičením a naozaj sa tomu venujem pravidelne, tak sa mi skôr zdá, ako keby sa mi stehná zväčšovali a nie "zmenšovali". Neviem, či sa mi to len zdá, ale rozhodla som sa, že cvičeniu budem venovať len 3dni v týždni. Nemáte s niečím podobným skúsenosti? 


Raňajky ♥ 
Knäckebrot natretý zeleninovým tvarohom 
Mliečna ryža
Káva
Obed ♥
Cestoviny s hubovou omáčkou ♥
Príloha: uhorka posypaná bazalkou
Dezert: Mliečna ryža

11 komentárov:

  1. Vypadá to krásně! A dostala jsem chuť na houby :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. svaly sa posilovaním zväčšujú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som presne to nechcela, aby sa zväčšovali. Skúsim to obmedziť a uvidíme :)

      Odstrániť
  3. Krásné! Jak jsi udělala tu houbovou omáčku?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tieto omáčky väčšinou kupujeme už v sáčku a potom len pridám vodu a varím. Je to rýchle a ľahké a väčšinou si do nich ešte pridáme aj čerstvé šampiňóny :)

      Odstrániť
  4. Super post. :)
    Na mém blogu probíhá giveaway o úžasná trička. Nechceš se zúčastnit? :)
    http://beauty-blog-blog.blogspot.cz/2013/03/giveaway-2.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To, že bych ti to hned snědla, víš. To, že ty fotky jsou super, víš. Má cenu ještě něco dodávat? :)

    OdpovedaťOdstrániť