piatok, 15. marca 2013

Friday morning ♥


Rada by som Vám zaželala krásne ránko, ale momentálne na ňom nič krásneho nevidím :D Vonku je počasie viac ako hrozné, musela som dokonca zrušiť aj doučovanie, pretože autom by som sa bála ísť a väčšina vlakov mešká. Aj u vás je také hrozné počasie? Na utorok hlásia už krásnych 12°C tak veľmi veľmi dúfam, že to tak aj bude a zas nás počasie niečím neprekvapí. Ráno som si spríjemnila aspoň makovou ovsenou kašou, keďže som chcela skúsiť niečo nové. Mamina mi dneska pokúpi mrazené ovocie, tak sa veľmi teším, čo z neho vyčarujem :) Tým, čo ste dneska museli ísť do školy prajem, aby ste boli čím skôr doma v teplúčku. Mňa z domu dneska nedostane nič a nikto. Tiež by som sa chcela veľmi veľmi poďakovať za Vaše krásne komentáre, ktoré mi tu zanechávate, pretože sa tak krásne čítajú a som veľmi rada, že sa Vám tu na mojom blogu aspoň trošku páči a nájdete si tu niečo z toho svojho :)

Ovsená kaša s makom ♥
Potrebujete: ovsené vločky, 250ml vody, mak, med, banán na ozdobu


Každý z Vás by si mal nájsť každé ráno chvíľku na pripravenie si raňajok. To, že raňajky sú najdôležitejšie jedlo dňa uža ni netreba opakovať. Ľudia, ktorí raňajkujú sú zdravší a navyše optimisticky vykročia do nového dňa. Sú plní energie a to len preto, že si ráno našli 5minút na to, aby si raňajky urobili a ďalších 5 minút na to, aby ich zjedli. Deň môžete začať napríklad ovsenou kašou, ktorej príprava je viac než jednoduchá, existuje mnoho kombinácii, čo si do nej pridať a zasýti Vás na dlhšiu dobu. Menšiu inšpiráciu ako môžu vyzerať vaše raňajky nájdete nižšie. No nevyzerá to úžasne? :)

zdroj: tumblr, Instagram

16 komentárov:

  1. krásne ránko i tobě :) ikdyž taky nic krásného nevidím:D
    makovou jsem ještě nezkoušela!
    bez snídaně si to už neumím představit:)) ale pět a pět minut mi fakt nestačí:D
    obrázky vypadají skvěle!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj :) Keby mám doma jabĺčko tak by som si dala k tomu to, no nemáme bohužiaľ. S tým by to bolo isto ešte lepšie :) Tak ja ráno ked sa ponáhlam mi stačí aj tých 10minút :D Hlavné, aby som nešla do školy s prázdnym žalúdkom, lebo to by som bola celý deň úplne nepríčetná :D

      Odstrániť
    2. taky nemůžu odejít bez snídaně! :D
      a cous-cous na sladko nebyl špatný,ovšem na slano mi chutná víc :)

      Odstrániť
  2. Mnam! Děláš mi chutě. Tady začalo zrovna sněžit :-D takze "super" :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahojky. a tu ovsenu kasu dochucujes uz len medom?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj :) Áno, len s medom podľa potreby. Keď si robím jablkovú ovsenú kašu, tak medom a škoricou. Tá škorica tiež tú chuť tak spríjemní. Nieje potreba cukru a podobne. A kľudne môže polku vody nahradiť aj mliekom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. von je úplne des, hrôza ! :D vstávala som na nultú, čo som oľutovala hneď ako som vyšla z dverí :D nultú sme nakoniec ani nemali lebo profesor zapadol pred školou do priekopy a spolužiaci ho išli ťahať :-D na prvej hodine nám oznámili, že kto chce, môže ísť domov :-DD samozrejme som išla, samozrejme som zmeškala autobus a na preplnenej vlakovej stanici som hodinu čakala na ďalší .. proste super ... :-D aspoňže raňajky som mala dobré ;-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D:D:D:D:D ja sa teraz veľmi smejem :D aj sestre som prečítala tvoj komentár :D hh :D chudáčik profesor :D aj u nás je hrozné počasie. Sestra ani neišla do školy, lebo meškali vlaky a nakoniec aj u nich šli len nejakí siedmy a hned ich poslali domov. Trošku mi je ľúto, že zbytočne si musela ísť do školy v takomto počasí a nakoniec ste tam ani nemuseli byť. Čo dobrého si mala na raňajky?? :))

      Odstrániť
  6. Mák mám hrozně ráda, cpu ho, kam jen to jde :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jéj to vyzerá krásne a chutne :) :) aj keď nemám rada mak :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Udělala si mi chutě, už se těším na ráno, až si dám snídani :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Koči, příště udělej takovou koláž ze svých fotek, máš je úžasnější! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujeeeem :))) Aj ked bodaj by sa tie moje podobali aspoň trošku na tieto úžasné čo sú na koláži :) Také raňajky, čo sú tam, to je hotový luxus :)

      Odstrániť
  10. Na ovesnou kaši s mákem se chystám už dlouho :-))

    OdpovedaťOdstrániť