streda 6. marca 2013

Good morning ♥

Streda je deň, na ktorý čakám od začiatku týždňa, keďže vtedy ma čaká voľný deň, v zmysle voľno od školy, nie od povinností a učenia. Raňajky si v tento deň v kľude a pokoji vychutnám. Včera v Bille som zahliadla knäckebrot, kde ma zaujal najmä nápis, že obsahuje vysoký obsah vlákniny, ktorá je samozrejme veľmi dôležitá. Neváhala som a položila ho do nákupného košíka. Takýto chlebík som jedla iba raz a veľmi dávno, takže som sa už tešila na dnešné raňajky. Keďže určite už viete, že som ten nátierkový typ a nátierky zbožňujem, mamina kúpila v Lidl moju najobľúbenejšiu, na ktorú nedám dopustiť a jedla by som ju na kilá. Ak máte radi trošku pikantné veci a syr, táto nátierka by vás určite dostala. Obsahuje dosť veľké kúsky syra, takže pre mňa dokonalá kombinácia :). Aj som Vám ju odfotila, aby keď náhodou zájdete do Lidl a zbadáte ju tam, možno si spomeniete na tento článok a vyskúšate ju. :)

1. Knäckebrot, kúpite v obchode: Billa
2. Pikantná syrová pomazánka s cesnakom, obchod: Lidl (v balení) Kaufland (pultový predaj)

8 komentárov:

  1. Mňam ja knäckenbrot milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juu popisky O:) Vypadá to dobře, hned mam chut na snidani (jo, vstavala jsem pred chvili:D) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. knäckebroty mám moc ráda :)) a česnekový pomazánky taky, jen ty sýrovy moc nic

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Knäckebroty veľmi v láske nemám. Ale tá nátierka môže byť super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zrovna ten istý Knäckebrot som si minule kopovala :)

    OdpovedaťOdstrániť