piatok, 22. marca 2013

Good morning ♥

Krásne dobré piatkové ráno prajem :)
Konečne piatok, však? Aj ja sa veľmi teším, no menej pri pomyslení na to, že celý víkend budem tráviť nad knihami. Už to začína a prvé zápočty sa len tak hrnú. Dnešné raňajky boli veľmi pestré, čo môžete vidieť na fotke. Celý týždeň som to tu trošku zanedbala, čo sa týka príspevkov, no cez víkend sa budem snažiť dohnať to. Zachvíľku utekám na doučovanie a potom so sestrou do mesta, kde veľmi veľmi dúfam, že natrafím na nejaké nohavice, ktoré by som už nutne potrebovala. Na nohavice proste nemám šťastie. Držte palce, nech sa mi trošku pošťastí a Vám prajem krásny deň :))

Slnečnicový chlebík natretý smotanovou nátierkou + obloha: zeleninka ♥

14 komentárov:

  1. slunečnicový chlebík a smetanová pomazánka<3 uu, a ano - konečně pátek!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to moc krásně, opět! :) Jsem zvědavá jestli nějaké kalhoty koupíš, já bych chtěla džíny, ale taky nemůžu na žádné pěkné natrefit. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nakoniec som ako inak, nekúpila žiadne :/ U mňa je problémom natrafiť na také, ktoré by sa po dvoch praniach neroztiahli. Väčšina sa mi vždy roztiahla. :/

      Odstrániť
    2. Já jsem nejvíc spokojená s džínama i kalhotama z Bershky. Ty jsou opravdu skvělé a žádné se mi neroztáhly, zkus mrknout tam. :)

      Odstrániť
    3. Ja mám Bershku strašne daleko :/ Najbližšia je až v Bratislave bohužiaľ, ako aj väčšina tých lepších obchodov.

      Odstrániť
  3. Já tě obdivuju, kde na to ráno bereš tolik času?:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toľko ho zase nieje :D hh :D trvalo mi to asi 5minút :)

      Odstrániť
  4. Mňam!:-) Tak hodně štěstí u nakupování :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak držím palce, ať se toho zvládneš co nejvíc naučit a hlavně bez velkýho trápení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wau wau hned bych to snědla samé dobroty ;) tvoje hra s jídlem mě baví

    http://www.smallklakki.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť