štvrtok 28. marca 2013

Have a nice holiday ♥

Dnešným dňom sa začali Veľkonočné prázdniny, takže si ich poriadne užite, hlavne si oddýchnite aspoň trošku trošku, keďže viem, že pre mnohé to nebude práve oddychový týždeň. Ani u mňa to nebude inak, keďže s Veľkou nocou prichádza aj veľkonočné upratovanie, ktoré je u nás každoročnou tradíciou. Tiež ma čaká robenie prezentácii do školy, no to nieje až také strašné. Budem sa však snažiť to urobiť čím skôr, aby sa mi to neťahalo celý týždeň, tak snáď sa mi to podarí. Škoda len, že to počasie vôbec nevyšlo, uberá to na celkovej tej atmosfére. :/ Bude to vyzerať zaujímavo: veselé dekorácie, kuriatka, vymaľované vajíčka a keď sa pozriem von, bije mi do očí sneh :D Ochvíľku utekám na doučovanie a poobede si sadnúť do cukrárne s kamarátkou, ktorú som nevidela už dávno pradávno, takže sa veľmi teším :) Aké sú vaše plány na dneska? :)


10 komentárov:

  1. oddychnutí nepřichází v úvahu :D biola je biola! ale budu s přítelem (snad:P:D)
    užij si posezení s kamarádkou! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty taky!
    Já dneska odjíždím do Německa:)
    Krásná snídaně!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééj uži si Nemecko :) To je krásna krajina :)
      A na oboch fotkách je desiata :)

      Odstrániť
  3. Krásné fotky :)
    Taky si užij prázdniny!
    Já měla v plánu fotbal a oni ho zrušili :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéééj si strašne krásna :) A to ovocie opäť nemá chybu! Úplne s tebou súhlasím ta jarná atmosféra bude chýbať :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já si teda během prázdnin na školu ani nevzpomenu, budu to řešit až v pondělí večer :D U nás teda velikonoce moc neřešíme, a já je vůbec nemám ráda :D Fotky jsou boží, máš krásně hustý vlasy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dneska mám v plánu pečení mazance :-) A večer s přítelem u filmu :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máš krásné vlasy!! Pěkné prázdniny i tobě!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tady máš strašně supeeeeer vlasy ♥ Už je sice po Velikonocích, ale já jsem je celé proležela nemocná doma :/ Až na konci minulého týdne jsem byla v Praze :)

    OdpovedaťOdstrániť