nedeľa 3. marca 2013

Have a nice Sunday ♥


Aký ste mali víkend?? Čo sa týka toho môjho, bol to jednoznačne jeden z tých rušnejších. Prakticky som nemala chvíľu voľna. V piatok boli u mňa kamarátky, ako ste sa mohli dočítať a bol to úžasný deň ♥ V sobotu som bola s maminou preč a poobede mi prišli gratulovať starí rodičia, takže opäť deň prežitý v kruhu mojich najmilších ♥ Práve takéto dni, mám úplne najradšej. Dni, keď len sedíme za jedným stolom a rozprávame sa :) Musím sa však priznať, že som sa aj pekne prejedla z tých všetkých dobrôt. Špeciálne z arašidov, madlí a rôzneho ovocia, ktoré bolo obaľované v čokoláde. Nevedela som tomu odolať, tieto veci zbožňujem. Dneska sa dúfam konečne dopracujem aj k učeniu.
Čo všetko ste postíhali počas víkendu vy? :)

10 komentárov:

  1. no, v pátek ples a v sobo regenerace ?D
    dobré ráno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty chleby vypadají jako nějaký obličej! :-))
    můj víkend je spíš ve jménu klidu a relaxu + tedy cvičení nevynechám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem nemocná :(( JAk můžeš mít vždycky tak nádherný snídaně?? :OO

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já si stihla koupit nové vychytávky, zaběhala jsem si cestu která mi normálně trvá 35 minut za 15, relax v bazéně a nic nedělání při nedělním filmu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. můj moc rušný nebyl, dopisuju sešity:D ten tvůj zní ale super!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. delicious!

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť