nedeľa, 17. marca 2013

Have a nice Sunday ♥


Je to vôbec normálne, že sa stále teším na raňajky? Myslím si, že už niekedy ani nie. Aj tak víkendové raňajky mám vždy najradšej, pretože sa s nimi ľúbim pohrať :). Potom si ich vychutnám pri pozeraní Škaredej Betty. Na moje sklamanie, dneska ju bohužiaľ nedávali. Nieže by to bol nejaký môj obľúbený seriál, no keď už nič poriadne nedávajú, pozriem si aj to. Dneska som si urobila raňajky s mojou obľúbenou ingredienciou: tvarohom ♥ V polovici misky mám tvaroh, v druhej polovici misky: lesnú zmes, na polovicu tvarohu som si nasypala musli a napokon som si to samozrejme poliala medom, bez toho by to nebolo ono :) Už dlhšiu dobu si cukor nahrádzam medom. Dokonca neuveríte, ešte aj keď si robím horúcu čokoládu, miesto cukru si do nej pridám med a chutí to výborne. Dneska ma čaká ma nedeľa plná učenia a mne sa tak strašne nechce :( Sú to vlastne len veci, ktoré som začala a nedokončila, čo je pre mňa úplne typické. 
Čo plánujete dneska robiť vy? :)

6 komentárov:

  1. mmm musli s tvarohom som ešte neskúšala ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. delicious ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bohužel se taky musím učit :-/ A pak budu s přítelem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzerá to úžasne akurát tvaroh nemám rada :/

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty si s tím vždycky tak vyhraješ. :)

    OdpovedaťOdstrániť