streda 27. marca 2013

Holidaaaaay ♥

Veľmi veľmi sa teším, že mám konečne mám voľno. Keď sa začnú prázdniny, najviac sa teším asi na to, že si konečne poupratujem v izbe :D Poznáte to, keď ste v škole od rána do večera, dojdete unavené a ešte sa musíte učiť? U mňa je to úplne bežné a potom sa mi v izbe nakopí množstvo vecí a ja ledva čakám, kedy konečne budem mať čas si ich poupratovať. Konečne mám príležitosť, takže o chvíľku sa idem do toho pustiť :). Mám vo foťáku množstvo fotiek jedál, čo som pofotila počas týždňa, no nemala som čas ich sem dať. Dneska som si urobila na raňajky opäť preliatu kašu od B*, ktorú úplne najviac zbožňujem. Pokiaľ ste ju ešte neskúšali, určite tak urobte :) Kedy sa začínajú prázdniny Vám? Tešíte sa na trošku oddychu? :)

1. knäckebrot natretý smotanovou nátierkou, príloha: zeleninka
2. kokosová ovsená kaša s lesným ovocím (nepreliata)
3. preliata ovsená kaša 

6 komentárov:

  1. Mě sice žádné prázdniny nečekají, ale tenhle týden mam takový hodně uklízecí - okna, třídim skříně - už aby bylo hotovo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To patrí k Veľkej noci. Také to veľké upratovanie :) Nás to čaká v sobotu :)

      Odstrániť
  2. na oddych jsem se těšila, ale čeká mě pět okruhů biologie, takže moc oddychu nebude! :D
    užij si :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja sa budem popri "prázdninách aj učiť takže by som to vôbec nevolala prázdniny.A tiež ma čaká Veľkonočné upratovanie.A prajem príjemné sviatky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takhle nádherný jídla?:))) paráda:-)

    OdpovedaťOdstrániť