sobota, 23. marca 2013

InstaPhotos ♥

Takto na večer prinášam zopár Instafotiek. Dala som si voľno od učenia a zajtra hneď po raňajkách pokračujem. 
Pre mňa je najväčším relaxom oddych pri televízori a tak si popri pozeraní Harryho Pottera, popíjam teplý čajík a píšem tento príspevok. 
Čo je najväčší relax pre Vás? Ako trávite dnešný sobotný večer? :)
obed v McDonalde, ktorý si vždy neskutočne vychutnáme / výhľad z autobusu
pred prednáškou a skoro ráno nepadne nič lepšie ako horúca čokoláda / ranná ovsená kaša s banánom a hrozienkami
najlepšie jedlo, aké som si kedy urobila / skvelý štart do nového dňa
 najľahšie lievance na svete / koktejl: mlieko + lesné ovocie
cappuccino a croissant v McDonalde / nuda
večer v posteli ja a obľúbené sušienky Oreo / posila pri učení: čajík a sušené hrozienka (som na nich závislá)
prechádzka so psíkom / banánový koktejl
obľúbená póza pri spaní / cesta vlakom

18 komentárov:

  1. Ať žijí mc donaldské mňamky :D
    Máš roztomilého psíka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ta kaše a lívance vypadají moc chutně!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. božské fotky :))
    a konečně jsem našla někoho, kdo taky miluje rozinky...většina lidí je nemůže ani vidět :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Najoblúbenejšie článku sú fotky z instagramu!Tvoje sú úplne super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Oreo , mňáám :D Veľmi pekné fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Víš co nepochopím?:D Jak můžeš, s odpuštěním, jíst ty sr*čky od Mc, kafe a zmrzlinu mají dobré, ale zbytek se jíst opravdu nedá:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D tak ja tam jedávam len McWrap menu a toto mi chutí, takže asi zato :D inak by som tam nejedla :) hamburgery mi tam nechutia vobec, vlastne tie mi nechutia nikde, takže tie nejedávam. A na wrape nieje nič zlé. Ten si robievam bežne aj doma. :)

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. tu čoko prodávají v knihkupectvích a v dárkových obchodech :D ale jsou hrozně drahý, jen jsem si ji vyfotila:D

      Odstrániť
  8. úžasné fotky!
    máš moc pěkného pejska, připomíná mi našeho cvrčka :D :)
    hrozinky jsou super!! a mekáč.. to je klasika - moc dobré jídlo :D
    oreo mám taky ráda
    čokoláda - ta je dobrá vždycky!!! :)
    měj se krásně,
    užij si pěknou neděli :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásne fotky! a to jedlo..hmm..čistá provokácia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherné fotky.A spoznala som na tej druhej fotke Nitru :D

    OdpovedaťOdstrániť