piatok 1. marca 2013

My birthday celebration with my lovely friends :* ♥


Ako som už spomínala predobedom, dneska mi prišli zagratulovať moje najlepšie kamarátky. Poznáme sa už strašne dlho, takže o to viac si cením toto kamarátstvo. Veď to určite poznáte :) Pôvodne sme mali v pláne si ísť neskôr sadnúť aj do cukrárne, no cítili sme sa tak svelo u nás, že sme na to aj pozabudli. Teda, veľmi veľmi dúfam, že sa cítili aspoň tak dobre ako ja :) Pripravila som si pre ne chlebíčky, slané, tortu, bublaninu a samozrejme šampanské. Neskôr som ich prekvapila horúcou čokoládou so šľahačkou, ktorú som bohužiaľ zabudla odfotiť, čo je veľká škoda, lebo vyzerala a aj chutila úplne fantasticky. Baby ma prekvapili krásnym darčekom, z ktorého bolo cítiť to, že ma naozaj poznajú. Dostala som nádherný veľký náhrdelník, ktoré mám teraz veľmi v obľube. Najväčšiu radosť mi však spravilo práve to, že si dokázali nájsť čas a prísť ku mne. Prežili sme neskutočné popoludnie plné rozprávania a smiechu. Dúfam, že aj Váš deň bol aspoň s časti taký dokonalý ako ten môj :) Krásny piatkový večer Vám prajem :*

Akým darčekom ma prekvapili? 
Ja ich proste zbožňujem :* 

19 komentárov:

  1. dezert a čokoláda <3 hneď by som si dala ! a tú tortu tiež ;) a ešte, oneskorene ti prajem všetko najlepšie ! nevšimla som si skôr, že si mala narodky, pretože som tu dlho nebola :/ nech sa ti darí ! :)
    a môj piatok bol tiež úplne perfektný :) bola som si sadnúť so spolužiačkami v meste a tak dobre mi nebolo už ani nepamätám ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Som veľmi rada, že sa ti piatok vydaril podľa tvojich predstáv. Presne tie posedenia s kamaratkami sú najlepšie čo može byť, takže sa ti ani nečudujem :))

      Odstrániť
  2. Mňam, taková hostina! :) Dostala jsi krásný náhrdelník♥
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeeeeeej.. tak to je pekneeee--j naaahrdelnik sa mi lubi!!!! :))
    tak dufam ze si mala krasny den!! :)

    donchinka.blogspot.com

    ***

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mňam tá torta vyzerá úžasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zbožňujem dámske jazdy ;) my to s kamarátkami taktiež takto robíme ;) ten náhrdelník je božský! ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to vypadá jako super oslava:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja milujem také tie dámské jazdy <3

    Tú tortičku si robila ty, že? ak by si mala čas, nemohla by si mi poslať recept na miadra12397@gmail.com?
    Lebo taktiež plánujem svoju narodeninovú oslavu už, a hľadám niečo fajn :)


    Krásny dník

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno,robila som ju a recept ti pošlem večer:-)bola výborná a kamarátky si ju neskutočne vychvalovali,takze som bola rada:-):-)

      Odstrániť
  8. tá torta vyzerá veľmi chutne! Mňam :)

    http://thebestmakeupissmile.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc krásně jste to oslavily! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten dort vypadá fantasticky! Já mám na narozeninových oslavách problém s tím, že během chvilky dokážu spořádat všechno, co mi chutná :D
    Takové kamarádky jsou k nezaplacení, jsi šťastný člověk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jéé :) všechno nejlepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Takových lidí je zapotřebí si vážit :) super, že sis to užila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. my birthday was on the 10th:) hope you had an amazing day <33

    OdpovedaťOdstrániť