nedeľa 10. marca 2013

New in + Denim inspiration ♥

Prvá vec z môjho jarného wishlistu konečne kúpená! Tie, čo sledujete môj Instagram ste tam pred pár dňami mohli vidieť jednu fotku z nákupov. Po dlhej dobe plnej hľadania som konečne objavila riflovú bundu, ktorá mi vyhovala hádam po všetkých stránkach. Pôvodne som veľmi chcela bledú riflovú bundu, no nakoniec mi viacej pristala o niečo tmavšia, ktorú som si kúpila v Mangu :). Keby ste videli koľko som váhala, či si ju kúpiť alebo nie, do obchodu som sa vrátila asi aj trikrát a nakoniec ma to už prestalo baviť, lebo som vedela, že lepšiu asi nenájdem (iba ak v Stradivariu, ktorý je bohužiaľ až v Bratislave), tak som s ňou rýchlo utekala k pokladni, aby som si to zas nerozmyslela. Neskôr som sa však veľmi tešila, pretože riflovú bundu som chcela naozaj dlho a hoci som v obchodoch videla mnoho búnd, vždy mi na nich niečo prekážalo. Teraz už len kúpiť riflovú košeľu a budem spokojná :). Tiež sa Vám páči trend riflových búnd a košieľ? Teraz ich môžete vidieť hádam úplne všade :) Hodia sa k všetkému, či už k šatám, šortkám, aj k sukniam. Je to vec, ktorá sa dá úžasne kombinovať hádam so všetkým. Máte nejaký tip kde kúpiť peknú riflovú košelu?  


Inspiration ♥


10 komentárov:

  1. Strašně :-) Včera jsem po nich koukala, jednu jsem si i zkoušela, ale ještě jsem nenašla tu "pravou", ale tahle je krásná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekné inšpirácie,ja tiež strašne chcem riflovú bundičku :) košeľa sa mi páči tiež,ale nie až tak,držím palce,aby si ju niekde zohnala

    OdpovedaťOdstrániť
  3. džínové bundy jsou věčná klasika! :) super koupě na jaro :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Denim a riflovina nikdy neumiera! V tejto sezóne jej zas bude veľa a nemať doma takúto bundičku by bol hriech:) Dúfam, že v najbližšej dobe aj ja nájdem svoju srdcovku:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne s tebou súhlasím vo všetkom, čo si napísala :) Držím palce, aby sa ti pošťastilo :))

      Odstrániť
  5. Líbí se mi i bundičky i košile, ale bunda mi nesluší, takže leží ve skříni. Košili naopak nosím pořád :)
    Ta bundička tvoje, je skvělá!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne sa páčia len bundy a aj to iba tie kratšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám doma jednu tmavou, kterou už moc nenosím... Že bych začla? :)

    OdpovedaťOdstrániť