nedeľa, 10. marca 2013

Nice Sunday morning ♥


 Krásne nedeľné ráno ♥
Dnešný deň som si hneď ráno spríjemnila pre mňa neobvykle, ovocnými raňajkami. Najedla som sa do popuku, takže hneď mám viacej síl :) Dobré raňajky dokážu veľmi ovplyvniť celý môj deň, hneď mám aj lepšiu náladu, pokiaľ mi ju niečo nepokazí. Čo dobrého ste si pripravili hneď z rána vy? :) Teším sa, že som si konečne mohla sadnúť aj k blogu, pretože som celý víkend (vlastne piatok a sobotu) nebola vôbec doma. V piatok bola u starých rodičov zabíjačka, kde som pomáhala :) V sobotu sa ešte pár vecí dokončievalo, takže opäť sme boli u starých rodičov a podvečer som trávila dve hodiny vkuse na nohách, lebo som sa bola prejsť so psíkom. Bolo vonku tak krásne počasie, že som nemohla odolať a počítač a učenie som nahradila troškou čerstvého vzduchu. Využili ste aj vy to krásne počasie a vybrali ste sa niekam? :) 


Ak by ste chceli, kľudne sa ma môžete opýtať nejakú otázku, pokiaľ vás niečo zaujíma aj na Ask.fm :)

13 komentárov:

  1. Krasa pohledet!:) jdu taky neco připravit:P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tahle snídaně na mě působí úplně jarním dojmem, super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na tvoje fotku budu muset koukat před snídaní, protože teď mám akorát na všechno chuť:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. raňajky vyzerajú úžasne, a ako sú krásne pripravené :) :) ja som dnes mala toasty na sladko s banánom...tiež si myslím, že raňajky sú dôležitým štratom dňa, len nie vždy je čas na ich prípravu :/
    bleulavander.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nechceš mi někdy přijet udělat snídani? Třeba bych aspoň začala snídat :)) Krásné zase :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty taky umíš jídlo tak hezky nafotit, že to prostě není možný! :D Já se jdu asi někam zahrabat s těma svýma fotkama jídel, které fotím ještě večer potmě :D Jinak u nás bylo přes týden krásně sluníčko, ale teď od pátku už je zatažený a ochladilo se, zase! :( Ale aspoň jsem si užila ty předchozí slunečný dny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty a tvoje fotky sú úžasné a hlavne plné inšpirácie !!! :) Takže také že zahrábať sa, to určite nehrozí :) Ja preto ináč nelubim večer fotiť, lebo nikdy sa mi nevydaria tak ako by som chcela :/ No teraz ked je už dlhšie svetlo, tak väčšinou stíham večeru do tej pol šiestej, takže aj fotky sú už o niečo lepšie vtedy :)

    OdpovedaťOdstrániť