sobota, 30. marca 2013

Oatmeal cookie ♥

Miesto banánového chlebíka som sa rozhodla urobiť ovsené keksíky. V komentároch som sa dočítala, že ste zvedavé na výsledok banánového chlebíka, tak ho určite urobím, no niekedy nabudúce. Pravdupovediac máme tu asi päť druhov zákuskov, že radšej som si urobila tieto keksíky. Na internete som našla množstvo rôznych variant recpetov, tak som viac menej improvizovala. O recept sa s Vami veľmi rada podelím, no tieto keksíky sa dajú robiť s rôznymi prísadami, len si tam pridáte to, čo máte radi vy :)

Čo potrebujete?
100 gr ovsených vločiek
1 banán
2 čajové lyžičky kakaa
1 vajce
med

Samozrejme, že môžete pridať aj sušené ovocie, kokos, orechy, kakao vynechať a pod. Za základ považujem ovsené vločky a vajíčko.

Postup:
Vločky namočíte do studenej vody tak, aby boli úplne zaliate. Necháte odstáť 5 minút a potom vodu vylejete. Do misky s ovsenými vločkami pridáte ostatné suroviny a dobre premiešate. Poukladáte na plech, ktorý si vysteliete papierom na pečenie. Jednoduché, no nie? :) Keď som ich vytiahla z trúby, poliala som ich medom. Med kľudne môžete pridať do cesta, ja to tak urobím nabudúce :)


8 komentárov:

  1. mňami, mňam! Asi si je udělám, ale místo banánu budu muset použít něco jiného;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. o tech jsem uvažovala už tolikrát, ale furt jsem se k nim nedokopala :D vypadají super!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podobné jsem dělala nedávno a chutnali:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzerajú super, určite skúsim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už jsem zkoušla párkrát, ale nikdy nedopadly, nevím, co dělám špatně :-(

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť