nedeľa, 17. marca 2013

Recipe: Banana pancakes ♥

Opäť som tu s novým receptom pre Vás, milí moji čitatelia ♥
Dneska som sa rozhodla, že sa o obed postarám ja a urobím radosť mojej sestre. Väčšinou si varím len sama pre seba, lebo u nás každí jedáva niečo iné. Na blogu Cassey Ho som včera našla recept, ktorý ma veľmi zaujal. S výsledkom som bola maximálne spokojná ja aj moja sestra, obed bol viac než vynikajúci :) Avšak, nabudúce si to urobím skôr na raňajky alebo ako dezert, pretože ma to nezasýtilo tak, aby som vydržala do olovrantu, tak som si ešte ako dezert dala vanilkový puding (jogurt). A teraz už k samotnému receptu. 

Banánové lievance
Potrebujete:
2 vajíčka
1 banán

Postup:
Banán rozmačkáte vidličkou spolu s dvoma vajíčkami. Nebojte sa toho, že by Vám ostali veľké kúsky banánu, pretože vznikne z toho "cesto" presne ako má byť. Toto je celý postup. Prekvapivé? Tiež som po prečítaní receptu najskôr nerozumela ako z toho môže vzniknúť niečo také dobré. Nikdy by ma nič podobné ani nenapadlo a lievance boli úžasné a jemné. :)

Príloha:
Hocičo, čo Vás len napadne. Niektorí majú radi džem, iní šľahačku, kakao, možností je veľmi veľmi veľa. Ja som si zvolila môj obľúbený tvaroh a brusnicovú omáčku. Napokon som si to poliala medom


Ako sa Vám páči recept? Máte radi podobné jedlá? :)

17 komentárov:

  1. banánové miluju! :)
    a recept na pizzu je zde: http://www.blogerky.cz/clanky/674/pizza

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten recept je božský, isto to vyskúšam ako skoro všetko z tvojich receptov, zbožňujem keď nejaký pridáš pretože všetko je veľmi jednoduché a rýchle a výsledok stojí za to :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. i like pankakes ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dneska jse je mela k snidani! :) Super rychlé a hlavne zdravé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a normálne to vypražíš ? ) super recept .)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Oh môj bože! Už viem čo si urobím na budúci víkend na obed!! :) vyzerá to veľmi chutne

    OdpovedaťOdstrániť
  7. your pictures are getting better and better:) love all the food posts, they're so inspirational:))
    lots of love xx

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Banánové lívance miluji!Už jsem je dlouho neměla, takže ti děkuji za inspiraci na zítřejší snídani:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ježiš, to vypadá NESKUTEČNĚ dobře!

    OdpovedaťOdstrániť