sobota 16. marca 2013

Recipe: ♥ Cranberry sauce ♥

Spravila som si dneska tak úžasný obed, že mi nedá sa s Vami o to nepodeliť! Mamina ma veľmi potešila, že mi kúpila brusnice. A nie jeden balík, ale rovno 2,5kg :D Urobila mi veľkú radosť, pretože keď si pozerám rôzne obrázky jedál po internete, tak brusnice to jedlo hneď tak trošku priklášia a ešte aj výborne chutia. A čo som to vlastne dneska obedovala? Kuracie mäsko na prírodno, môj obľúbený kuskus a brusnicovú omáčku. Túto omáčku som nikdy predtým nejedla a napriek tomu som už veľakrát počula, že je vynikajúca. Keď som zbadala brusnice v mrazničke, tak môj obed bol už viac menej istý. Teraz by som sa veľmi rada s Vami podelila o recept a môžem Vám povedať, že som si neskutočne pochutnala, takže určite si takúto omáčku niekedy urobte :) Ešte som si dala kuskus druhýkrát bez mäska a len som si ho poliala omáčkou a aj tak to bolo vynikajúce! Omáčky som mala dosť, že som si myslela, že mi ostane aj na zajtra, samozrejme omyl preveľký :D Väčšinu som zjedla a troška ostala mamine, takže večer, keď príde unavená z roboty ju prekvapím :) Pri recepte som používala 2dc pohár. 

Brusnicová omáčka 

Potrebujete:
3 poháre brusníc
3/4 pohára vody
2 lyžice trstinového cukru

Postup:
Jednoduchší už ani byť nemôže. Zamiešate všetky suroviny a varíte do zhustnutia :)


Čo ste papali na obed vy? :) Jedli ste už brusnicovú omáčku? Ak áno, chutila Vám?
Ja sa teraz so spokojným pocitom a plným žalúdkom môžem vrhnúť do učenia :) 

12 komentárov:

  1. mňam, vyzerá to veľmi chutne! :)
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni:) Takovou omáčku jsem ještě neměla:) určitě to napravím!
    já dneska měla jehnečí bio burger s kopou zeleniny:)
    Určitě uvidíš na blogu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To vypadá super :-) Kde ti je maminka koupila?:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oni v práci majú možnosť objednať také veľké balenia mrazených jedál, takže u nás sa to vždy zje, tak tam to objednala :)

      Odstrániť
  4. Asi chutná sladce, že? Já nemám ráda kombinaci masa a sladkého. Ale vypadá to krásně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práveže ani nieje taká sladká :) ono brusnice sú samé o sebe kyselkavé a taká aj bola :) taká kyselkavejšia ale fakt vynikajúca :) mne to strašne chutilo, na tvojom mieste by som určite v tomto urobila výnimku :) naozaj si to neviem vynachváliť :)

      Odstrániť
  5. to vypadá luxusně :)) já se masa na sladko bojím, ale asi to taky prubnu!
    i já měla dnes k obědu kuskus :D s treskou :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. takúto omáčku som skúšala a nechutí mi to :/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vypadá to moc dobře! ;) brusinky miluju k omáčkám, ale takhle jsem je ještě nezkoušela!

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňam, vypadá to úžasně! Miluju brusinky♥
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť