sobota, 23. marca 2013

Saturday morning: Ovsená kasa podla B* ♥

Dobré ránko :) 
Ako ste sa vyspali? Ja vynikajúco, konečne som dospala to, čo cez týždeň nemôžem. Opäť Vám prinášam tip na raňajky. Už viackrát som na blogu u B* zazrela skvelý nápad ako si pripraviť kašu na iný spôsob. Jej blog doslova milujem, je plný inšpirácie na nové a nové nápady, takže ktorí ste o ňom ešte nepočuli, šup sa tam kuknúť. Rozhodla som sa, že dneska sa do kaše pustím a zistím, či je to naozaj taká výborná. Ovsená kaša nesklamala!!! Bola vynikajúca! Chutila mi dokonca o niečo viacej ako bez mlieka a viac ma zasýtila. Moja kaša sa trošku odlišovala, pretože som nenašla doma čokoládu :( Určite ju mamina schovala, aby som ju náhodou nezjedla do Veľkej noci :D Totižto vždy, keď mám chuť na čokoládu, siahnem práve po tej horkej. Už som to však výrazne obmedzila, pretože sa mi z nej vytvára akné :/ Kašu som si spestrila aspoň jednou kockou Milky Crispy Yoghurt, ktorá je zo všetkých druhov Mílk moja najobľúbenejšia :)
Ako sa Vám páči takýto spôsob kaše? Určite vyskúšajte :)

Ovsená kaša zaliata mliekom s makom, lesným ovocím a jabĺčkom ♥
Krásny začiatok dňa Vám prajem :*

11 komentárov:

  1. to jsem moc ráda že chutnala!! :) já jsem jí měla zase dneska. Fakt lahoda! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úžasný nápad to je :) keď nabudúce kaša- tak jedine zaliata mliekom :))

      Odstrániť
  2. taky jsem měla dneska přelitou! :)
    krásné ráno

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tú ovsenú kašičku musím vyskúšať!:)Vyzerá mňamkovsky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tohle jsou ty skvělé koláže z Tvých fotek! Jen tak dál! :*
    A já ovesnou kaši snad nikdy neměla. :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čože?? to naozaj? určite to naprav, pretože je to fakt úžasné jedlo :))

      Odstrániť
  5. už si nejako musím spraviť ovsenú kašu! :) ňááám

    OdpovedaťOdstrániť