štvrtok 14. marca 2013

Street Style Inspiration ♥



Ktorá fotka vystihuje najlepšie Váš štýl? 

13 komentárov:

  1. Ta v prostředním řádku napravo:) Ale krásné jsou všechny!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. me bavi ta posledni a ty kvetovany kalhoty, uz se nemuzu dockat az vytahnu, ale dam vic barev)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ani jedna, nemám nějaký styl :D Ale až si budu vydělávat, zamakám na tom!:D
    Krásné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. klobúky a čiapky veľmi môžem. a keď sa pýtaš, asi piata.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. U mě asi žádná. Někdy mám chuť na eleganci a podpatky, jindy si ráda dám džíny a tenisky...je to různé. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Líbí se mi všechny, ale sebe nevidím asi nikde :) Asi to bude tím, že svůj "styl" nedokážu nijak definovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mňa vystihujú všetky štýly :)))

    som tvojou novou sledovateľkou...
    staň sa aj Ty mojou .. si vítaná :)))
    http://katharine-fashionisbeautiful.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mě se líbí všechny ty outfity, ale asi nejvíc ten druhý :) Jé, už chci léto a chodit hezky oblíkaná, teď v zimě jsem ráda za kulicha, rukavice a zimní bundu, což moc 'cool' nevypadá ;D

    OdpovedaťOdstrániť