piatok 1. marca 2013

Time for my snack ♥

Krásne piatkové predpoludnie prajem ♥


nápoj: čerstvo vytlačené dva pomaranče
desiata: postrúhané jabĺčko so škoricou, medou a mojou novou dobrotou na ktorej som závislá= hrozienkami :)

Veľmi sa teším, že je konečne piatok, lebo tento týždeň bol pre mňa úplný zabijak. Dneska ma však čaká naozaj krásny deň, pretože mi prídu kamarátky gratulovať k narodeninám, takže sa na ne neskutočne teším :)) Pôjdeme si potom sadnúť do cukrárne, kde ako sa už poznám, opäť si dám moju obľúbenú Pina coladu :) Máte radi ten nápoj? Poprípade, ktorý máte z miešaných nápojov najradšej? Ja kombináciu kokosu a ananásu milujem, preto je to aj môj obľúbený koktejl :) Na teraz všetko, utekám sa chystať, keďže o pol hodinku utekám na doučovanie. Neskôr sa určite hlásim aj s dobrotami, aké som si pre ne pripravila :) Zatiaľ sa majte krásne :*

8 komentárov:

  1. uži si čas s kamarátkami :)) a tá miska vyzerá chutne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Piňa Colada je výborná. Já mám ale nejraději Mojito, mňam :-). Jinak přeji všechno nejlepší k narozeninám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. všetko najlepšie prajem :) ja mám tiež najradšej piňa coladu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeej to budes mat super den!

    Inak pozyvam ta na TOP giveaway o balicek vyrobkov Macadamia hair! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. so delicious ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. piňa coladu milujem, hoci osobitne kokos neznášam :-DD

    OdpovedaťOdstrániť