nedeľa, 10. marca 2013

Tip for light dinner ♥

Mám tu pre Vás skvelý tip na ľahkú večeru, pokiaľ ste toho pojedli na obed viacej a na večeru by ste si rady dali niečo ľahšie :). Ja som si na obed dopriala tvarohové šúľance a keďže moja mamina je v pečení majsterka, urobila makovú štrúdlu, ktorej som samozrejme nemohla odolať. Bola vynikajúca (mamina pečie najlepšie na celom svete) a tak som si k obedu ako dezert dala tri kúsky štrúdly. A čo som si to vlastne urobila na večeru? Na tanieri môžete vidieť: mozzarelu, čerstvé uhorky, mladú cibuľku a nakoniec tresku vo vlastnej šťave. Celé som si to posypala korením na paradajky, pretože dodá príjemnú chuť nielen paradajkám, ale aj mozzarele alebo zeleninke. Nápoj je jogurtový s príchuťou ananás a kokos, čo mi neskutočne pripomína nealkoholickú Pina coladu, preto sa tento jogurtový nápoj stal mojím najobľúbenejším. :) 


Čo najčastejšie večeriate vy? :)

14 komentárov:

  1. Vypadá to úžasně :) Jelikož my doma skoro nic nemáme, skončila jsem dnes u toustů :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš to krásně naservírované!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to vypadá úžasně, mňam :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zajímavá kombinace :) Někdy zkusím :)
    Já nevečeřím, sním co je doma :D Dneska zrovna 2 vdolky a zelený čaj :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ňam :)
    já... jak kdy :) ale skoro vždycky mám tvaroh, nebo jogurt k tomu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Děkuju za pochvalu blogu:)) Máš pravdu, zrovna tahle večeře byla malinkatá, ale nebyla jsem hladová:)
    Tvoje vypadá božsky!
    Já dneska měla vajíčko natvrdo, půlku cottage a hromadu zeleniny:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vyzerá to naozaj ľahko sviežo a chutne, mozzarela je výborná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tvá večeře vypadá mooc dobře!:) Já večeřím spíš něco obyčejnějšího i když je prý večeře nejdůležitější já jí tak moc neřeším:/:)
    Nechceš se vzájemně sledovat?:))
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. karobu se jinak říká i svatojánský chléb (ikdyž to moc nechápu:D), tak zkus hledat tohle:))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc krásně to vypadá a určitě ještě líp chutnalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. vyzerá to skvele...nikdy neviem čo by som večer zjedla...určite vyskúšam ;)

    OdpovedaťOdstrániť