pondelok, 18. marca 2013

Tip: Healthy, fresh dinner ♥


Plná chladnička čerstvej zeleninky Vás donúti pripraviť si niečo naozaj dobré. Tak to bolo aj dnes, keď som dostala obrovskú chuť na šalát. Ja mám radšej ľahké večere, práve preto jedávam na večeru väčšinou mäsko a dnešná večera bola skvelým príkladom, že všetko zdravé môže byť naozaj úžasné a chutné. Musím sa priznať, že som mala pocit, ako keby som jedla šalát niekde vonku v reštaurácii. Bolo to obrovské, totižto ten šalát mám na veľkom pizza tanieri, takže to bola riadna porcia. K šalátiku som mala Chilli dresing, ktorý som si hrozne hrozne obľúbila a včera aj dneska bol súčasťou večere. Je úžasný, k šalátu a mäsku úplne najvhodnejší. Ako dezert som si dala ako inak tvaroh s medom, kokosom a hrozienkami.


Ako sa Vám páči takýto typ večere? Jedávate na večer niečo ľahšie alebo je to podobné ako na obed? 

13 komentárov:

  1. tenhle typ je božíí :)
    miluju tvoje články

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to mi nedelej kočko :D už dnes nebudu jíst a z těch tvých úžasných fotek mám hlad ... vypadá to výborně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to vypadá naprosto božsky! Takhle mi dělat chutě, že se nestydíš! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takhle při večeru jsi mě těda pěkně navnadila. Mám strašně ráda houby, takže díky za tip!:P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. parádne to vyzerá ;) dala by osm si :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dobrý nápad! :) a teď si jdu dát pizzu :D (vtip) jsem tvůj nový fanoušek na gfc (petra lorietta), já na blogu gfc nemám,ale kdybys chtěla, můžeš mi dát like na facebooku, udělalo by mi to velkou radost! :) děkuji!

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. oboje vyzerá úžasne ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vypadá moc dobře .) Já si dneska dala čočku s vajíčkem!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vyzera to vyborne... idem sa navecerat, no radsej by som si kusla z toho, co je na obrazku :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mňam! Vyzerá to skvelo a tie šampíky..mmm:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To je super úžasná inspirace, a zdravá!
    Moc se mi tvůj blog líbí!

    OdpovedaťOdstrániť