pondelok, 11. marca 2013

We ♥ McCafé!


Pondelok je oficiálne môj naobľúbenejší deň v týždni! Prečo? Pred školou (ktorá mimochodom trvá len 1,5 hodiny) si nemôžeme odpustiť ísť s kamarátkou (a zároveň spolužiačkou) do našej obľúbenej kaviarne McCafé♥. Ako ste si mohli už z Instagram fotiek všimnúť, moja obľúbená káva, ktorú si tam dávam prakticky každý týždeň je ľadová káva. Teda, bola do dnešného dňa, pokiaľ sme neochutnali to, čo vidíte na fotke. Káva bola úžasná, veľká s hustou penou na povrchu a najlepší a zároveň najkrajší bol nákres z čokolády, ktorý sme mali každá iný a tešili sme sa z neho ako malé deti :) Croissant, ktorý bol ku káve bol na moje prekvapenie dosť veľký (čakala som niečo menšie) a úžasne čerstvý. Ku croissantu neodmysliteľne patrí aj dobrý džem, ktorý sme samozrejme dostali k tomu. Pre mňa to bolo v rámci desiaty, keďže raňajky som mala ešte doma. Vždy chodíme do McCafé s obrovskou radosťou, pretože je tam príjemne a dá sa tam skvelo stráviť čas, pokiaľ máme medzeru v rozvrhu alebo dosť času do vlaku.

Máte radi McCafé? Aký nápoj tam máte najradšej? :)



Dúfam, že aj Váš začiatok týždňa sa začal aspoň tak dobre ako ten môj :))

13 komentárov:

  1. rada chodím do McCafé hlavne na raňajky a moje najobľúbenejšie je kapučíno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jéé tam jsem nikdy nebyla, ale úplně jsi mě nalákala :)) mňam ♥ vypadá to božsky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to velmi dobře, děláš mi chutě na kávu, dlouho jsem již nebyla v nějaké kavárně :) Chtělo by to tu v Ostravě najít nějakou příjemnou kavárnu... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak dlouhou školu bych si taky přála! :D Já tam dneska trčela 8 hodin, brrr! :D Jinak já jsem mcCafé myslím ještě ani neměla :D Ale vypadá to skvěle!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No pondelok je výnimočný :) Zajtra mám školu od 7:30 do 17:45 s dvoma 15min. prestavkami a jednou 30min. Vstávam o tretej a prídem večer o osmej, takže zas až také dobré to nemám :D To by som kludne brala tvojich osem hodín :) A určite toto vyskušaj. Je to fantastické!! :))

      Odstrániť
  5. Já si tam vždycky dávám to kafčo se zmrzkou! Aaa to je taková dobrůtka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som si dávala stále to, ale dneska ked sme ochutnali toto, tak už len toto !!! :) naozaj skvelé, musíš to ochutnať :)

      Odstrániť
    2. Příště až tam budu, tak si na Tebe vzpomenu a vyzkouším tohle! :*

      Odstrániť
  6. No vypadá to nádherně :-) A nejoblíbenější nápoj nemám - protože tam nechodím :-) Ale určitě vyzkouším :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jojo kafe v Mccafé je nejlepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. McCafé je supr, když jsem v Praze (tak na rozdíl od Mekáče jako takového :D ) tam chodím často :) Na kapučínko!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. oh mccafé is awsome! i'd love to have a cappuccino now hihi.
    thank you so much for the bday wishes <33
    hope you're having a great day!
    lots of love xx

    OdpovedaťOdstrániť