piatok 15. marca 2013

Workout after a long time ♥


Aký ste mali dneska deň? Dúfam, že to počasie Vás až tak negatívne neovplyvnilo a prežili ste skvelý piatok. Ja som sa učila, spala a večer si po viac ako týždni zacvičila. Veru, musím sa priznať, veľmi dobre padlo to cvičenie :) Hneď ma ovládol skvelý pocit. Zvyknete si sem tam zacvičiť? Máte nejaké obľúbené videá podľa ktorých cvičíte a spozorovali ste výsledky? Ja som mesiac pravidelne každý deň cvičila a priznám sa, čo to som zbadala na brušku. Sestra si zo mňa veľmi robila srandu, že o chvíľku sa mi budú rysovať tehličky (samozrejme to ani zďaleka, aj keď určitela by som ich prijala), ale aspoň som sa zasmiala :D Veľmi veľmi by som si chcela vyformovať nohy, takže ak poznáte nejaké tajné triky, cviky  alebo hocičo, tak sem s nimi :) Ako plánujete tráviť dnešný večer? Ja ešte utekám preložiť zopár vecí do školy a potom spať.  


Krásny piatkový večer Vám prajem ♥

11 komentárov:

  1. Já dneska necvičila:( Ale jinak jsem zvyklá každý den:)na nohy zkus třeba Cassey z blogilates.)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujéém :) Idem sa na to hned aj kuknúť :)

      Odstrániť
    2. Práve si prezerám ten blog, no mám pocit, že zajtra pri ňom strávim asi aj dve hodiny. Je úžasný, plný skvelých receptov a aj workouty si zajtra nejaké povyberám. Vôbec som o tom blogu ani nepočula ani ho doteraz nevidela. Veľmi veľmi pekne ti dakujem za to, že si mi ho odporučila :))

      Odstrániť
  2. Cvičím s NTC :) to mi vyhovuje nejvíc

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já necvičila už tak 14 dní.. ale nevím co budu dělat, až mi dojdou výmluvy:D Cassey taky sleduju! :)

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty triky na nohy by se mi taky hodily. :D Já byla zvyklá cvičit, ale po 2 měsíční nemoci jsem zlenivěla a ted na to nemám čas. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :-) taky mi nějak nezbývá času ani sil :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak na té fotce bych Tě vůbec nepoznala. :) Já jsem cvičila asi od půlky února tři týdny, pak jsem si ze zdrav. důvodů dala pauzu a teď cvičím zase už týden. :) Mám už svoje oblíbené cviky. Cvičím jen na zpevnění zadku, břicha a jógu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. rutina.cz cvičím dva mesiace a výsledky sú naozaj super a to sa nejak extra ani neobmedzujem v jedle :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem za tip :) večer tam nahliadnem a určite dačo vyskušam :)

      Odstrániť
  8. kupila som si par dni dozadu pernamentku do fitka... uz zarezavam jedna radost (tiez kazdy den)... a dokonca mam za sebou aj svalovicu a pocit pevnosti a svalnatosti :)))

    http://katharine-fashionisbeautiful.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť