nedeľa, 7. apríla 2013



Ako trávite dnešnú nedeľu? Ja sa od rána učím, mám toho tak strašne veľa, že ani netuším, kde mi stojí hlava. Celý víkend som presedela nad knihami, takže som si ho moc neužila. Už odrátavam dni do konca letného semestra, pretože sa ho už neviem dočkať. Dúfam, že ten mesiac ubehne rýchlo. Vo štvrtok ma čaká prezentácia, ktorá by mala trvať 10 minút, no ako sa tak na to dívam, neviem, či mi nebude aj 30 minút málo. Dosť sa obávam, pretože nie som ten typ, čo rád rozpráva pred ostatnými, vždy mám neskutočnú trému, tohto sa asi nezbavím nikdy. Dúfam, že Váš víkend si užívate lepšie ako sedením za knihami :) 

♥Lunch ♥
Bulgur s kuracím mäskom a zeleninovou oblohou
Dezert: vanilkový puding s banánom


Čo dobrého ste obedovali vy? :)

8 komentárov:

  1. mňam! :)
    já měla dneska snídani a oběd v jednom - makovou ovesnou, muffinky a ovocee

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam, ten dezert vypadá hodně dobře!♥
    Já jsem dneska měla rizoto :)
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten oběd vypadá nádherně!!:-) Já mam taky vždycky trému :-D Nebo jako nemam, ale tělo si to myslí.. Já měla těstoviny se špenátovou omáčkou ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádhera!
    já dneska salátek batátové hranolky ze včera a zeleninku:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já měla špagety od maminky, o víkendu papám, co uvaří :D Vypadá to parádně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krááásne fotky:ň ja som mala morčacie masko s paradajkovou omáčkou a ryžoou

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňam! Máš úžasné fotky, moc se mi líbí ta mrkvička okolo talíře, to je dušená, čerstvá, nebo restovaná? =)

    OdpovedaťOdstrániť