streda, 24. apríla 2013

Breakfast tips ♥

Dobré ránko prajem ♥
Máme tu stredu, čo pre mňa znamená voľný deň a ochvíľku aj koniec týždňa. Musím sa priznať, že v poslednej dobe mám čoraz lepšiu náladu, na čom sa výrazne pripísalo aj počasie. Je úžasné. Tiež ste už povyťahovali zo skríň šaty, šortky a sukne? Ja určite áno, iné v poslednom čase ani nenosím. Dalo by sa povedať, že jar sme akosi ani nemali, lebo tie teploty sa začínajú výrazne približovať k letu, čo ma veľmi teší :) Už len skúškové a leto sa môže začať. Ten čas tak neskutočne letí, čo je vidno najmä na tom, ako tento letný semester neskutočne ubieha. Včera som mala opäť prezentáciu na moju obľúbenú knihu, Rukopis z Akkry od Paula Coelha, ktorú skutočne každému odporúčam. Dnes ma čaká učenie, keďže zápočty sa blížia, no určite skočím aj von sa prejsť :) Máte nejaké plány na dnes okrem učenia? :)

Knäckebrot so smotanovou nátierkou a uhorkou
Knäckebrot s cottage cheese
Tvaroh + jogurt + cereálie a poliaľ medom

Jahodové lievance (2 vajcia + jahody), poliate jogurtom
(tieto lievance som len skúšala, lebo som nemala doma banány a boli dobré, ale len pokiaľ je k tomu aj ten jogurt)

8 komentárov:

  1. Krása! :) Já mám dnes volno (v mém případě naštěstí už od práce a ne od školy :) ) a tak vyrážíme s kamarádkou na oběd a kafíčkovat. Jeden z nejlepších způsobů jak strávit den. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júúúj, to ti závidím v dobrom slova zmysle :) Také posedenie s kamarátkou je úžasné. Krásny deň Vám prajem :))

      Odstrániť
  2. Hmm ťažký výber :)) Ja som dnes v práci takže jediný môj plán je dôsť večer čím skôr domov a ľahnúť si do postele :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam :)! Snídaně je moje nejoblíbenější jídlo dne, člověk si může dopřát prakticky cokoli :). Některé sukně už jsem ze skříně vytáhla a dnes je v plánu bohuže taky jen to učení :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty tvoje snídaně mě dostávaj .. :-)

    OdpovedaťOdstrániť