sobota, 6. apríla 2013

Eat pancakes for breakfast ♥


Môže byť niečo lepšie ako začať deň s perfektnými raňajkami? Nemyslím si. Dneska som si zopakovala recept, ktorý som sem dávala prednedávnom. Banánové lievance. Musím sa pochváliť, že sa mi podarili lepšie ako prvýkrát, takže aj na pohľad vyzerajú tak dobre ako aj chutili :). Boli dokonalou kombináciou spolu s banánom a vanilkovým jogurtom. Skvelý začiatok dňa. Dúfam, že aj dnešný deň sa bude niesť v znamení dobrej nálady, s akou som sa dnes ráno zobudila :)
Krásne ráno prajem 

10 komentárov:

  1. perfektní snídaně jsou nejlepší, taky si nemyslím že by to šlo jinak! snad dobrá nálada vydrží tedy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já dnes dělala taky lívance a rozhodně se teda nepovedly :D ale náladu mi to nezkazilo :-P pěkný den!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to úžasně :-) Lívance jsem si ještě nedělala - chyba!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mňam mňam a ještě jednou mňam!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mohla si? Presne dnes som si ich spravila na ranajky tiež! :-D Vieme,čo je dobré! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňam!!! dnes som si ich spravila, a veru som neverila, že
    čo z toho vznikne, a bola som milo prekvapená,
    z výsledku, sú najlepšie!
    ps: a ešte som tam pridala trošku škorice,

    thank for inspiration at all:)
    milush

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som veľmi rada, že som ťa trošku inšpirovala :)) Sú vynikajúce, s tým musím len suhlasiť :) Škoricu si nabudúce pridám.Ďakujem za super tip :))

      Odstrániť