piatok 19. apríla 2013

Food diary ♥

Po dlhšom čase mám konečne dostatok času si sadnúť konečne za počítač. V poslednej dobe mám čím ďalej tým viac povinností, ale kto ich nemá. :/ Škola dá človeku poriadne zabrať a to je aj dôvod, prečo tu v poslednej dobe nieje príspevkov viacej. Avšak, musím povedať, že na prečítanie Vašich blogov si čas vždy nájdem, či už ráno pri raňajkách alebo určite v škole počas prestávok (niekedy aj počas prednášok). Dnes som bola s kamarátkou troška vonku a bolo perfektne. Pri úžasnom Latte a vynikajúcej marlenke nám bolo naozaj príjemne. Na nálade nám pridalo aj počasie, ktoré veľmi prekvapilo, pretože sa nádherne oteplilo, čo ma núti vytiahnuť šortky zo skrine. Bohužiaľ ma to láka viacej ako učenie, čo je niekedy problém. Aký ste prežili piatok? Chystáte sa ešte teraz večer von? :) 

Raňajky
Ovsená kaša s dvoma kockami horkej čokolády, jablkom, medom a musli 


Obed ♥ 
hlavné jedlo: Bulgur so zeleninovou prílohou
dezert: palacinky plnené džemom a tvarohom
príloha k palacinkám: tvaroh s medom

15 komentárov:

  1. No ten bulgur bych snedla hned, mas to krasne nachystane. Co to mas k nemu presne za prilohu?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len reďkovku, papriku, uhorku a mladú cibuľku :)

      Odstrániť
  2. To jídlo vypadá naprosto dokonale! A ta ovesná kaše je top ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňaaam ;) ty Tvé jídla vždy vypadají tak chutně :))) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Líbí se mi, že nepodporuješ žádné praštěné diety ,ale všem holkám ukazuješ, jak se má správně, mňamózně a chutně jíst!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som nikdy nebola zástankyňou diét, pretože skôr, či neskôr to aj tak človek priberie späť. Takisto sa mi nepáči ani to, že pred letom sú niektoré dievčatá odhodlané stoj čo stoj chudnúť a myslia si, že ked budú jesť šaláty tak im to pomôže, no po lete sa vrátia späť do starého režimu. A musím povedať, že tieto palacinky boli úplne perfektné, dokonca pripravené na zdravý spôsob zo špaldovej múky a chutili mi omnoho viacej ako normálne :)

      Odstrániť
  5. Mňam, všechna ta jídla vypadají skvěle :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty mě ničíš!! :D Ty palačinky, mňam!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mňam, všetko vyzerá veľmi chutne :3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wau, všechno vypadá nádherně :-) A nikam se dneska nechystám, budu odpočívat :-P

    OdpovedaťOdstrániť