pondelok 1. apríla 2013

Food, food, food ♥


Tiež ste také plné ako ja?? Dneska som obedovala už o jedenástej, lebo som neodolala obloženým misám. Zbožňujem ich ♥ Robíme si ich na každý sviatok, pretože je tam vždy množstvo vecí, z ktorých si človek vie vybrať. Pre mňa to bolo jednoznačne vajíčko s nátierkou (uvaríte vajíčka, vyberiete z nich žĺtky a tie rozmixujete spolu s maslom a troškou horčice), zeleninka a šunka plnená šalátom. Druhú misu som ani nestihla odfotiť, hneď sa do nej každý pustil :D Potom som samozrejme neodolala zákuskom, predsa patria k týmto sviatkom :) Aj Vás prišiel niekto poliať a poriadne vyšibať? U nás už Veľká noc v tomto smere stráca význam, pretože už zopár rokov k nám chodí len dedko a ocko. Trošku ma to aj mrzí, pretože si pamätám časy z detstva, kedy sme netrpezlivo čakali oblievačov a potom sme ich pohostili s množstvom jedla a odchádzali s čokoládou v ruke. Od rána idú v televízii samé dobré programy, takže poobedie určite strávim pri telke a podvečer pojdeme navštíviť starých rodičov. Počasie sa nám na dneska celkom podarilo, takže aj malá prechádzka padne vhod :)
Aké máte plány na dneska vy? :)

12 komentárov:

  1. Food is good :) Když jsem byla mladší, bylo to jiné, teď už tyhle svátky v podstatě neslavíme.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak. Vtedy to bolo úplne o niečom inom :)

      Odstrániť
  2. Nedělej mi chutě! :D U nás nikdo skoro ani nebyl, kluci nějak nechodí poslední roky :D .

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to já dostala pořádně a klidně bych se bez toho obešla :-) Jinak jsem chodila koledovat s malým bráškou, tak to bylo fajn :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nemám rada veľkú noc, ani to jedlo pri tom ani nič ... jediné, čo ma na tom teší je to, že neidem do školy :-DDDD možno som divná ... ale čo už :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. já jsem též přejedená vším možným ;) obložené mísy jsou u nás vždy při každé slavnostní příležitosti! pro mě dnes samá vařená vajíčka :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňam tie misy vyzerajú vábivo,aj keď som taká preplnená,že len sotva by som niečo zvládla:D Veľkú Noc som prežila v kruhu najbližšej rodinky u starkej, za čo som vďačná a oblievala a taktiež iba rodinka, čo mi ale vôbec nevadí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ach jaj. Ja už som prejedená :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já Velikonoce ignoruju, takže jsem se nějakýma dobrotama nepřecpala, ale teda u Tebe bych si dala vše! :D

    OdpovedaťOdstrániť