piatok, 5. apríla 2013

For coffee lovers ♥

Dneska poteším milovníčky káv, medzi ktoré sa zaraďujem aj ja sama. Pred pár týždňami som v Hypernove natrafila na úžasnú vec, ktorú pijem vždy, keď si idem von sadnúť s kamarátkami. Latte Macchiatto. Zbožňujem ho ♥ Nemáme doma ten špeciálny kávovar na prípravu takýchto káv, tak som sa potešila o to viac. Je to v sáčku, príprava trvá asi 5minút a vyzerá a chutí to presne ako keby som si to dala niekde vonku. Môžete si to kúpiť v Tescu alebo v Hypernove, inde som sa s tým bohužiaľ nestretla. V obchodoch nájdete takisto aj karamelové alebo čokoládové Latte. Myslím si, že pre tých, ktorý doma nemajú kávovare ako Dolce Gusto alebo Tassimo je to skvelá náhrada. Takéto spríjemnenie poobedia si vždy dokonale vychutnám. Hlavne pri učení to padne úplne najlepšie :) Patríte k milovníkom káv? Máte radi Latte?


11 komentárov:

  1. Latte Macchiatto miluju!! Kávu moc nepiju, jen to latte ;) jsem spíš na čajíky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jejko super typ určite si to pôjdem kúpiť!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Když kafe v kavárně, tak JEDINĚ latté!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vypadá to nádherně,ale já musím říct poslední dobou piju hlavně čaj :)...kávu mám ráda čas od času obyčejnou černou s mlékem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Latte Macchiatto je jediná káva ktorá mi chutí ... takže za mňa áno ! :) tiež som to pred nedávnom objavila (v jedných tapadlých potravinách u nás) :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já bez kávy nemůžu žít! :D Miluju ice caffee, který piju fakt skoro pořád :D :))) A Starbucks kávy ♥ a frappe ♥ :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. já bych bez kávy nepřežila!!
    po tomto kouknu :)
    měj se krásně, přeju pěkný víkend!! :o))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Miluju kafe, latté taky :) Jakýmkoliv kafem si mě člověk získá :D

    OdpovedaťOdstrániť