piatok, 5. apríla 2013

Friday morning ♥

Krásne piatkové ránko :)


Ako ste sa vyspali? Ja som sa do noci učila, no napriek tomu som vstala vo výbornej nálade. :) Konečne je piatok a víkend pred nami. Teším sa, teším sa, teším sa. Po dlhej dobe som si dneska konečne urobila na raňajky ovsenú kašu a bola najlepšia akú som kedy jedla. Dala som si do nej banán a lesnú zmes, napokon som si to poliala medom a keď som si to všetko spolu pomiešala, bolo to vynikajúce. Naozaj túto kombináciu odporúčam :) Aké máte plány na poobedie? :)


8 komentárov:

  1. Ovsená kaša! ♥ No nič zajtra to už napravím a jednu si uvarím, máš ňa ňu aj nejaký recept koľko čoho približne? Varíš ju z mlieka či z vody? :) Dúfam že nie som moc otravná :D ale ďakujem za odpoveď :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie si vôbec :) Určite ju vyskušaj. Ja ju robím tak, že 50gr ovsených vločiek, 100ml mlieka a 150ml vody, dám to variť a varím to na najväčšom ohni popritom to však miešam a ked začne hustnúť, stiahnem to na najmenší stupeň a nechám povariť do zhustnutia :)

      Odstrániť
  2. aaa:D co bych dala za to,aby na mě takováhle snídaně čekala na stole :D bohužel jsem brzy ráno líná cokoli vyrábět tak to skončí vždy u housky..

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No tak ked už mám blog aj ja,konečne ti idem hodiť nejaký komentár! :-D
    Neprejde dna kedy by som na tvoj blog nešla,máš to tu úplne super,také..útulné,peknúčke,každý príspevok možem len pochváliť!;) len tak dalej
    thewayoflifee.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ňam! :) já šla včera pařit! :D

    OdpovedaťOdstrániť