sobota 13. apríla 2013

Instaphotos ♥


Po dlhšej dobe prinášam príspevok s fotkami z Instagramu. Pár sa ich tam nahromadilo, no nemala som čas ich dávať do koláže a pridať, pretože týždeň som mala naozaj rušný. Čo sa týka prezentácie, nakoniec sa mi podarila na známku, akú som dúfala, že horšiu nedostanem, takže C :) Veľmi som sa tešila, že to mám konečne za sebou. Za ten týždeň nás aj počasie krásne prekvapilo a konečne vykuklo slniečko, takže to bol ideálny čas na prechádzky. Dneska idem von s kamarátkou a veľmi som dúfala, že mi bude stačiť len bundička, no ako sa tak pozerám von, tak si nie som veľmi istá. Každopádne sa veľmi teším, pretože sme sa nevideli dlho a príjemné Latte Macchiatto mi hneď spríjemní deň. :) Aké máte na dneska plány? Chystáte sa niekam von na prechádzku alebo sa korčulovať? :)

14 komentárov:

  1. Kde si zohnala to mliecko prosim? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mliečko je z Billy :) Ono to bolo ako obyčajný jogurtový nápoj, čakala som od toho niečo viac priznám sa. :)

      Odstrániť
  2. úžasný fotky jako vždycky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky :) Gratuluji ti k tomu, že jsi prezentaci zvládla tak, jak jsi doufala! :)
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádhera :-) No já jsem byla na nákupech, teď si chvilku odpočinu a půjdu cvičit :-)) A gratuluju !

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máš krásné vlasy :)!! A taky pejska :).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. fotečky pěkně znám, už tě sleduju:))

    OdpovedaťOdstrániť