nedeľa 21. apríla 2013



Krásne nedeľné ráno prajem ♥
Je to úžasný pocit zobudiť sa na to, ako Vám slnečné lúče osvetľujú izbu. Do dnešného dňa som vykročila s takýmito úžasnými raňajkami, ktoré mi dodali množstvo energie, ktorá sa mi dneska zíde pri učení. Asi ste si už všimli, že väčšinou si robím raňajky tak, aby som tam mala niečo slané a aj sladké. Ja totižto zbožňujem ovsené kaše ale takisto aj knäckebrot a keďže sa nikdy neviem rozhodnúť, ktoré si urobiť na raňajky, dám si oboje :D Čo dobrého ste mali na raňajky vy? Zišli by sa mi veru nejaké nové nápady :) Na veľa blogoch som videla príspevky, ktoré tvoril grécky jogurt. Jedli ste ho už? V čom sa odlišuje od tradičných jogurtov? Ja som ho ešte nechutnala, takže vôbec netuším, no plánujem si ho kúpiť. Teraz ma čaká kávička a potom hor sa na učenie. Krásnu nedeľu Vám prajem ♥

Knäckebrot so šunkou, natretý smotanovo pažítkovou nátierkou
príloha: zeleninka (uhorka, paprika, reďkovky)
dezert: jahodová ovsená kaša (neskôr zaliata mliekom a Dobrou vlákninou)

13 komentárov:

  1. To jídlo vypadá zase tak úžasně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Řecký jogurt je vynikající věc:). Od té doby co jsem ho ochutnala, jím už jenom ten :). Je hustější a chutná mi víc.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já měla klasicky kašičku♥ A ty pocity po probuzejí jsme měly uplně stejný :-D A jinak řecký jogurt určitě zkus, je skvělý třeba s medem a oříšky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. grécky jogurt som ale nemala ale presne som uvažovala nad tým aký je rozdiel medzi ním a normálnym bielym jogurtom :D ja som dnes na raňajky mala lievance z ovsených vločiek(šálka vločiek,3/4mlieka,2vajcia,lyžica prášku do pečiva..a rozmixovať všetko spolu, potom už len na sucho na panvici urobiť), potreté arašidovým maslom a s jahodami a banánom :) a zvyčajne raňajkujem tie ovsené vločky už teraz. ale kedysi som mala tiež čosi slané a čosi sladké :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňaaaam :D Luci, nechceš mi někdy přijet domů uvařit? Už jen taková krásná snídaně by mě donutila z postele vstát s menší nechutí :P :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. a Ďakujem za rady :) zajtra alebo pozajtra si určite pojdem kúpiť gréky jogurt :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je zase tak krásný :) Docela bych si dala ovesnou kaši, když to tak vidím :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. áááááá <3 vyzerá to úžastne, hlavne tá zeleninka.. Urobila si mi teda poriadné chúťky :PP

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Knäkebrty jsou tak zdravé, já vím, ale já je vůbec nemůžu pozřít :p..Ale stejně to jídlo vypadá moc dobře :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hej, ty bys neměla fotit jídlo. Je to nebezpečný. :))
    Řecký jogurt jsem měla, ale nijak mě neuchvátil. A to jinak jsem jogurtama posedlá.

    OdpovedaťOdstrániť