utorok 2. apríla 2013

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going. ♥


Veľká noc je za nami, opäť ma čaká také množstvo zákuskov najbližšie v auguste na hody. Už teraz sa neviem dočkať, no zároveň sa teším, že takéto väčšie sviatky sú len trikrát do roka. Dneska pokračujem ďalej v zdravšom prevedení, s ktorým som začala hneď na obed. Samozrejme na tých, ktorí sa držia zdravých návykov a zdravého životného štýlu počas celého roka, by pár zákuskov po sviatkoch nemalo zanechať nejaké viditeľné následky. Na obed som si urobila rybu na prírodno, mozzarellu a ako prílohu som si dala zeleninku. Dezert samozrejme jogurt :) Keď máme doma také množstvo zeleninky v zimných mesiacoch, snažím sa to využívať a dávať si ju ako prílohu, či už k obedu alebo k večeri. Práve som si uvarila teplý čajík. ktorý mi padne vhod pri učení, ktoré ma čaká. Vlastne ani nie tak učení, ale skôr robení prezentácie, s ktorou sa trápim už vyše týždňa. Nerada robím prezentácie, pretože zaberú hrozne veľa času, kým to urobím tak, aby to bolo dobré a také ako si  predstavujem. A čo vy? Aké máte plány na posledný prázdninový deň? :)


16 komentárov:

  1. tiež sa budem učiť:/. Ale to nejako zvládneme. :) Ozaj veľmi chutný obed si mala! :)

    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moje plány na dnes ? ležať, spať, jesť, ležať, jesť, spať :-DDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teraz ti veľmi veľmi závidím :D kedy sa toho dočkám ja :D

      Odstrániť
  3. yuuummmyyyy,you have always delicious food;)!

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to je luxůso! Jídlo přesně podle mýho gusta.
    Nejlepší činnost na poslední prázdninový den je vymyslet, jak nemuset zítra do školy ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekne si sa s tym jedlom vyhrala :)))

    http://www.katharine-fashionisbeautiful.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta rybička je nádherná !!:-) Z dálky ta mozzarela vypadala jako knedlíky :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Náhodou jsem narazila na tvůj blog a jako první vidím toto. Bože můj, mám slinu až u kolen :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, sledujem tvoj blog už dlhšie a musím povedať, že tvoje príspevky mi vždy zlepšia náladu, hlavne keď sú tam takéto fotky :)Preto ťa pozývam aj na náš blog, ktorý je tiež trochu iný, budem rada, keď nám necháš komentár:)
    DK
    http://dklsk.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Love the title of this post very much - so true and wise! x

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Asi přestanu chodit na tvůj blog! Mám šílený chutě díky tobě, vždycky přidáš fotku nějakýho jídla, který vypadá božsky♥ :D Prostě mňam!♥
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mnám až mi oci zablikali z toho jedla..:) Ja tiez neznasam robit prezentacie..a aktualne na mna čakajú rovno dve!:/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mňam mňam :D toto nie je dobré si na noc robiť takéto chute :D

    OdpovedaťOdstrániť