streda, 10. apríla 2013

Oatmeal is the best way how to start your day ♥


Dnešné ráno som začala takýmito úžasnými raňajkami. Obrovská porcia ovsenej kaše s lesným ovocím, medom a (niektorí si dávajú arašidové maslo) ja som si ju ozdobila nutelou :) Určite vyskúšajte zamiešať lesnú zmes do kaše počas varenia. Je to úžasné. Teraz ju takto jedávam pravidelne. Zajtra ráno ma čaká tá "slávna" prezentácia, tak mne ako veľkej trémistke držte veľmi veľmi palce. Dúfam, že sa to zaobíde bez známky horšej ako C. Krásne ráno prajem ♥

5 komentárov:

  1. Už jsem obdivovala na Insta, tohle bych ochutnala! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gnammi :)...ovesnou kaši miluju a je to dost často moje snídaně, v různých kombinacích :). Teď momentálně jí teda nejím, protože hubnu do léta a snídám spíš jogurty a ovoce, ale když si chci něco dopřát, tak si jí udělám..mimochodem nejlepší je se sojových mlékem :). Držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňaaaam, to bych si teď přesně dala! A držím palce, určo to zvládneš! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Presne!:-) Dokázala by som ju jesť každé raňajky.

    OdpovedaťOdstrániť